Skravletråd 8.mars

Ja det blir gøy å se! Tenkte kanskje å hente opp vognbagen etter storebror fra kjelleren idag, å lufte den og evt vaske madrassen :p Noe må jeg kunne begynne med sikkert :-D
Greit å begynne å lage litt klart! Mn vet jo aldri ;) Har du pakket fødebagen da?
 
Så enig så enig.
Skal på kafe med ei venninne kl 12. Så da svikter jeg for annet kaffeslaberas. Beklager.
Prøver å henge med det jeg kan frem til da ;)
Kos deg masse med det :)
Vell fortjent :)
 
Nå kom mannen opp, han ble ikke omponert over at jeg ikke hadde ryddet opp skjærefjøl og kniv etter jeg ordnet meg appelsin :p ooops, men hører han gjør det så da er det greit ;)
Han må vel forstå at man ikke har tid til rydding når det et krig;)
 
Så enig så enig.
Skal på kafe med ei venninne kl 12. Så da svikter jeg for annet kaffeslaberas. Beklager.
Prøver å henge med det jeg kan frem til da ;)
Virker som mange av oss forsvinner i den tiden der, godt vi er samlet nå da! ;)
 
Da er jentene levert i barnehagen og jeg var innom å kjøpte meg frokost på vei hjem:-)
Varme nysteikte hveteboller med sjokolade:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Han må vel forstå at man ikke har tid til rydding når det et krig;)

Jeg svarte bare at det var jo nå nettopp, jeg sitter jo å spiser på den appelsina :p
Ikke min feil at jeg har brukt en evighet på den :p
 
Det varmer meg å høre! Jeg synes alle rundt meg har fått ungene sine til å forstå så mye, så jeg sitter å lurer på hva mer jeg kan gjøre :-p
Tror bare det må komne av seg selv:p tror min får et skikkelig sjokk når det faktisk kommer en baby i hus!!!!
 
Da er jentene levert i barnehagen og jeg var innom å kjøpte meg frokost på vei hjem:)
Varme nysteikte hveteboller med sjokolade:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Åååå, det hørtes deilig ut :) *sjalu* ;)
 
Da er jentene levert i barnehagen og jeg var innom å kjøpte meg frokost på vei hjem:)
Varme nysteikte hveteboller med sjokolade:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
Hørtes ikke dumt ut altså! :)
 
Da er jentene levert i barnehagen og jeg var innom å kjøpte meg frokost på vei hjem:-)
Varme nysteikte hveteboller med sjokolade:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
Å fyyy faaaader...nå ble jeg i alle fall sulten
 
Greit å begynne å lage litt klart! Mn vet jo aldri ;) Har du pakket fødebagen da?

Nei har ikke det, jeg sliter med å finne en bag å pakke i :-O Også greier jeg ikke å tenke hva jeg skal ha oppi den.. Jeg håper jeg slipper å hastepakke, men det virker litt som det er det som kommer til å skje. :-/
 
Jeg ble nå enda mer sikker på at jeg skal bakeboller i morgentidlig :)
Boller og kakao på lekeplassen ;) guttungen leker og jeg multitasker på bv fra mobilen :p
 
Back
Topp