Skravletråd 8.mars

Nei har ikke det, jeg sliter med å finne en bag å pakke i :-O Også greier jeg ikke å tenke hva jeg skal ha oppi den.. Jeg håper jeg slipper å hastepakke, men det virker litt som det er det som kommer til å skje. :-/
Hehe!! Samme her!! Sitter og lurer på om jeg burde pakket bagen til neste kontroll, men næææh! :P
 
Hei hopp! Her kommer jeg, nydusjet og klar :P
 
Tror bare det må komne av seg selv:p tror min får et skikkelig sjokk når det faktisk kommer en baby i hus!!!!

Ja det tror jeg og her! Vi snakker om babyen som skal komme og bo her sammens med oss. Men så skal babyen få vogna etter han, så det har vi snakka litt om da. Og nå virker det som at han tror at babyen skal få alt mulig som er hans. Så han sier ting som "denne Benanin sin, ikke baby få den nei!" osv. (Benanin er da Benjamin (som han heter :-p))
 
Hehe!! Samme her!! Sitter og lurer på om jeg burde pakket bagen til neste kontroll, men næææh! :p
Bagen her har vært klar i flere uker, he he. Men det er fordi jeg forrige gang fødte 3 uker før termin, så planen om å fikse i parmisjonstiden bortfalt. Dermed endte jeg opp med å svane veldig mye på sykehuset, så nå er jeg helgardert :)
 
Back
Topp