Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Goood morgen til deg!God morgen jenter
I dag skal jeg på kontroll hos legen (forhåpentligvis den siste!), og så vurderer jeg å bake litt brød. Blir jo helt koko av å bare sitte her
Disse siste ukene er viktige for deg. Dette er tiden da du skal fylles opp, lade batteriene og ikke bruke opp det du skulle ha av oppsparte krefter. Det er enda to uker igjen til svangerskapspermisjonen starter. Hvilepausene burde bli mange. Og du burde oppvartes som en prinsesse. Fortell partneren din at alt det han kan skjemme deg bort med, tilkommer barnet hans direkte!
Dette står på ukesoppdateringen for 35 uker på ''min side'' i dag!!
Lurer på å printe ut en kopi, og henge på kjøleskapet poå jobben, hjemme, henge den ved doen både på jobb og hjemme... Legge en i bagen til samboer OG ved siden av TVen?
Tror dere han hører da?
Skal oppdatere hahaGjør det
Jeg vil ha update om reaksjonen
Ja, det er nå så da... Men vet han hva som er best for han, så tar han det hintet ja!!Han hadde nok tatt hintet av EN lapp og.. spm er bare om han ville gjort noe med det
Der jeg sliter i alle fall!
Nu vart det stillt her ja
Hurra men må stå på enda litt!!!!!!Det har kommet oppdatering!!
Hurra men må stå på enda litt!!!!!!
Det må viVi kjemper denne i land
Det må vi
Puha.. ja.. men nå er vi f så close, såJeg ser at det er hardt å skravle 20 ganger så mye som noen, men det skal vi jaggu klare
Ja litt urettferdig at det skal være sånn!!!Jeg ser at det er hardt å skravle 20 ganger så mye som noen, men det skal vi jaggu klare
Ja vi må greie dette!!!!Puha.. ja.. men nå er vi f så close, så
Vi SKAL klare detPuha.. ja.. men nå er vi f så close, så
Vi gir oss ikke uten kampJa vi må greie dette!!!!
AldriVi gir oss ikke uten kamp