Nei nå får du ta deg en bolle!var på statoil jeg og vaR,tre boller for 15 kr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei nå får du ta deg en bolle!var på statoil jeg og vaR,tre boller for 15 kr
Aner ikke!! Hva tenker andre? Jeg kan ikke før i ettermiddag/kveld. Men blir det i ettermiddag får jeg nøye meg med et halvtimes kaffebesøk i tilfelle!
Uff fysj.. da snakker jo alle bare idol da Kjedelig for den som ikke følger medJa også til kvelden hvis mange er pålogget Under nyheter pausen på idol eller noe
Nei det er sant.. men det var denna samvittigheta da
Ja det er jo perfekt tid...dulleste tida på kveldenJa også til kvelden hvis mange er pålogget Under nyheter pausen på idol eller noe
Idol får være forbeholdt en egen idol tråd da vettuUff fysj.. da snakker jo alle bare idol da Kjedelig for den som ikke følger med
Haha.. Er supermorsomt når de spiller gjennom snagene.. ordenltig... Men bare riff og riff og de samme riffa om igjen og om igjen er til å bli gal avHehe.. min øver også av og til på gitar ja.. ikke det morsomste å høre på.. /sigh
Foretrekker faktisk trommene da!
Nei.. og blir bare mye værre om de faktisk forsvinner, for da betyr det at mannen har tatt demDen forsvinner vell ikke uten at klærne gjør det kanskje
Sweet. Skal så innom der!var på statoil jeg og vaR,tre boller for 15 kr
dulleste og savvvva.. du er nå grom daJa det er jo perfekt tid...dulleste tida på kvelden
yaaaay!!! Dette lover godtNæææh... skal ut på lunsj kl 12, så ingen fare....
Ja, det stemmer jeg forIdol får være forbeholdt en egen idol tråd da vettu
Nei.. og blir bare mye værre om de faktisk forsvinner, for da betyr det at mannen har tatt dem
Høres ut som en perfekt til for en kveldskaffe!!!I nyhetspausen på idol er det yppelig, så kan man ta mange små innimellom også
Åhhh jaaa.. lååård så lei jeg har vært!Haha.. Er supermorsomt når de spiller gjennom snagene.. ordenltig... Men bare riff og riff og de samme riffa om igjen og om igjen er til å bli gal av
Høres ut som en perfekt til for en kveldskaffe!!!
Ja, det stemmer jeg for
Hehe....tar den positivt jegdulleste og savvvva.. du er nå grom da
Aner ikke, samme tid som sist kanskje?Når er det opptelling i dag da mon tro?