Jeje...plassen er din. No worriesyaaaay!!! Dette lover godt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeje...plassen er din. No worriesyaaaay!!! Dette lover godt
Det var nå positivt ment såHehe....tar den positivt jeg
Nei, nei.. fighte på, fighte på!Jeje...plassen er din. No worries
Tommelopp!Det var nå positivt ment så
har allerede en bolle i ovnen:Nei nå får du ta deg en bolle!
Opp og hopp, tommel opp?Tommelopp!
Men DEN kan du jo ikke spise!har allerede en bolle i ovnen:
Yes akkurat! Sånn det skal vær. Minus hopp, for det orker jeg ikkeOpp og hopp, tommel opp?
Haha nei.. prøvde her en dag.. pleier egentlig å være glad i å hoppe.. men det var litt vanskelig nå gittYes akkurat! Sånn det skal vær. Minus hopp, for det orker jeg ikke
nei hadde ikke tenkt til det:men har spist opp alle de tre andre:Men DEN kan du jo ikke spise!
Bra de hadde vært i noen annens ovn da, og ikke din!nei hadde ikke tenkt til det:men har spist opp alle de tre andre:
Men da er det jo nytt på nytt på nrkI nyhetspausen på idol er det yppelig, så kan man ta mange små innimellom også
Hahahahaha... min hadde ikke gjort det.. men du kan jo prøveDisse siste ukene er viktige for deg. Dette er tiden da du skal fylles opp, lade batteriene og ikke bruke opp det du skulle ha av oppsparte krefter. Det er enda to uker igjen til svangerskapspermisjonen starter. Hvilepausene burde bli mange. Og du burde oppvartes som en prinsesse. Fortell partneren din at alt det han kan skjemme deg bort med, tilkommer barnet hans direkte!
Dette står på ukesoppdateringen for 35 uker på ''min side'' i dag!!
Lurer på å printe ut en kopi, og henge på kjøleskapet poå jobben, hjemme, henge den ved doen både på jobb og hjemme... Legge en i bagen til samboer OG ved siden av TVen?
Tror dere han hører da?
Haha!! HerligJeje...plassen er din. No worries
Hahahahaha... min hadde ikke gjort det.. men du kan jo prøve
Han hadde nok tatt hintet av EN lapp og.. spm er bare om han ville gjort noe med detA3 pkataer rundt omkring overalt... Han måtte tatt hintet da VEL??