Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lalina
kommer med både is og brus eg.
men eg har litt lyst på slik sjokolade du har lisbeth, så kansje du kan spare et par til i morgen? lettvindt det da, så slipper du å ta med kake? viss irene godtar kun sjokolade
ORIGINAL: Lisbeth83
men eg skal på jobb i morgen og har ikkje tid til å bake noen kake før eg kommer, er det greit eg tar med en boks med is berre?
is...mmmmhhhh
nå klikker pusen fullstendig på fazermintpapiret jeg krølla sammen og slang på gulvet til han[:D][:D][:D][:D]
hopper å styrer på
ORIGINAL: Flori
ORIGINAL: Irene29
men eg skal på jobb i morgen og har ikkje tid til å bake noen kake før eg kommer, er det greit eg tar med en boks med is berre?
Jeg kan bake ei kake for deg, så kan du ta med ei kasse rød-brus til meg [:D]
Kremt.. har en svak følelse av at kakene er godt oppspist før dere kommer hit!? [8|][8D][:)][:D]
Bare ikke lalina drikker opp kassa med rød-brus på veien så [8D]
is...mmmmhhhh
nå klikker pusen fullstendig på fazermintpapiret jeg krølla sammen og slang på gulvet til han[:D][:D][:D][:D]
hopper å styrer på
Morsomt! Skulle visst hva de hadde i hodet når sånt skjer. Her i huset har hunden begynt å gå i nærkontakt med kattene for å lekesloss. Han er jo ikke så stor akkurat, så det ser temmelig morsomt ut. Kattene bruker ikke klørne engang når de slår ham med potene, akkurat som om de forstår at det er leking. [:D]
ORIGINAL: gira
Guuuuud som dere skravler jenter.
Savnet dere masse masse... og tusen takk for hilsen og alle gode tanker
Hei Gira, du har vært savnet. Åssen går det med deg? De tre du har satt inn, er ikke det noe trekant-greier [:D]? Driver ikke med sånt vi [8D]
Hehe, trodde bare de var "venner" jeg......
Godt å være hjemme igjen, men ting er usikkert enda
Må inn igjen i morgen til å måle hjertelyden på lillegutt
Men de har mistanke om lite fostervann, og derfor veldig ustabil fosterlyd på babyen
Som vi har savnet deg! [:)]
Dumt at det er så usikkert da, men bra de har dere under oppfølging. Det går nok bra skal du se.
Blir bare oftere kontroller for å være på den sikre siden.
GOsh som det hikker i magen min akkurat nå![&:]
Jeg vil også ha kake.....mmmmm elsker kake!!
Skal inn til kontroll ofte nå, men aner ikke hva det kommer av at jeg har lite fostervann.
Blør fremdeles enda en del, men fikk en sprøyte i går som skulle stoppe det.
De er kjempeflinke på sykehuset og jeg gruer meg absolutt ikke til jeg skal dit å føde......
Puh som dere skravler, klarer så vidt å henge med her
ORIGINAL: Marihøne77
Går så kjapt unna med skravlingen her i kveld[&:][:)][;)] Klarer ikke helt holde føge. Men fikk med meg noe om at vi var inivitert i bursdag o g kakebesøk?? Kommer eg[:)] Kan ta med sjokoladekake, det kan eg bake[:)]
Ja vi skal i 40 årsdag til samboeren til Irene [:D]. Alle tar med ei kake.
Går så kjapt unna med skravlingen her i kveld[&:][:)][;)] Klarer ikke helt holde føge. Men fikk med meg noe om at vi var inivitert i bursdag o g kakebesøk?? Kommer eg[:)] Kan ta med sjokoladekake, det kan eg bake[:)]
Men det blir jo veldig koslig. Gleder meg til å treffe alle da[:D][:D][:D]
ORIGINAL: carina82
Kjere vene for noen skravle høner! [:D]
Gira-vennen, godt å ha deg tilbake. Bekymeret meg mye for deg og din lille! Godt at de følger deg opp a.
Vet de hvor fostervannet har tatt veien? Vet de hva som skjer med deg?

Ja det blir koselig [;)]. Hm, begynne å bli mektig trøtt, tror nok jeg må forlate dere jenter [:(]. Lurer på om det blir skravle-rekord her idag.? Natta jenter, snakkes imorra [;)]
ORIGINAL: katrine35+
Katrine35: Åssen fødte du i forhold til termin de 2 andre gangene?
Gikk 15 dager over ul-termin med førstemann, fødte på ul-termin med andremann. Hvordan det?
Bare lurte egentlig. Kjipt å gå over tiden [&:]. Har sjøl født før tiden begge gangene, men har en følelse av å gå over tiden denne gangen, bra innstilling ihvertfall
Kremt.. har en svak følelse av at kakene er godt oppspist før dere kommer hit!? [8|][8D][:)][:D]
jaja..men har jo med nye forsyninger[:D][:D][8D]
ORIGINAL: carina82
Kjere vene for noen skravle høner! [:D]
Gira-vennen, godt å ha deg tilbake. Bekymeret meg mye for deg og din lille! Godt at de følger deg opp a.
Vet de hvor fostervannet har tatt veien? Vet de hva som skjer med deg?
Kanskje LALINA må lete i syskrinet sitt etter resten av fostervannet mitt
(se tråden jeg har laget carina)
Åssen går det med trasse tingelingen din?? hihi, søt da

jaja..men har jo med nye forsyninger[:D][:D][8D]
Jeg tenkte på de kakene dere har med jeg da!!! HAHA
Henta inn dyra etter kveldsturen nå, men selvsagt er Tiger'n borte vekk... Tommy derimot har ligget ved døra siden jeg slapp han ut. Stor forskjell på de to brødre-pusene altså. [8|]
Men det blir jo veldig koslig. Gleder meg til å treffe alle da[:D][:D][:D]
Ja det blir koselig [;)]. Hm, begynne å bli mektig trøtt, tror nok jeg må forlate dere jenter [:(]. Lurer på om det blir skravle-rekord her idag.? Natta jenter, snakkes imorra [;)]
Kanskje LALINA må lete i syskrinet sitt etter resten av fostervannet mitt