skravletråd 4 mai

ORIGINAL: Irene29

ORIGINAL: Lisbeth83

ORIGINAL: Emilie3

må bare spørre dere.ser dere hva som buler ut på magen? om det er foten eller noe ant?

er litt vanskelig å se...
er vel en fot eller arm..
 
drømte forresten her om natta at jeg så at foten bula ut..
å så tåneglene å alt[:D][:D]


Jeg har ikke lagt merke til noe spesifikt enda. Men fikk vite på UL at han lå med hodet ned mot vesntre side, og at ryggraden lå langs hele høyresiden og beina opp mot ribbeina mine på vesntre siden igjen. Det forklarer hvorfor magen min buler mye til høyre når mesteparten av kroppen hans befinner seg der. [:D]

der fant du jo svaret på den skjeive bollemagen din[:D][:D]
 
er så øm i ribbeina..
de har fått gjennomgått idag...
akkurat som hun er på tur ut gjennom dem til tider[8|][&:]
 
ORIGINAL: Lisbeth83

ORIGINAL: gira

Lisbeth har du fått handla inn resten av utstyret ditt?
Eller har du fått pris?

skulle akkurat til å skrive om det...
i tillegg til at vi får enten 5% avslag eller får velge varer for 10% så får vi 1000,- avslag på vogna å får stellebagen som koster 399,-[:D]


Det var jo et kjempebra tilbud, regner med dere slår til der da?
Har dere bare en babybutikk? Det har vi her ihvertfall, og synes de er litt kjipe på tilbud her....
 
ORIGINAL: gira

ORIGINAL: lalina

ORIGINAL: carina82

Jøss! var det lalina som hadde tatt litt fostervann av deg???
Lalina da, sånn gjør men ikke. En blir bekymra da... La  Gira få tilbake fostervannet sitt. Hver bidige dråpe! [:)]


eg har ikkje tatt det, må være noen andre som har gjort det, eller så har gira lagt det dit selv for å huske kor ho har det henn.


Ikke vær lei deg lalina, så surrehue som jeg er for tiden så kan jeg ha lagt det fordømrade fostervannet litt overalt.
Skvetter litt her og der, da blir det fort lite igjen!


du må slutte med den skvettinga gira
*streng i stemmen*
 
ORIGINAL: katrine35+

Nei nå ramler nesten øya igjen på meg her, så nå tror jeg at jeg køyer...
God natt alle flotte gravide damer!! [:)]

 
Natti natt, drøm søtt Katrine!
 
nei no skal eg ta kveld, har prøvd å gjort det en stund, men så rettog slett glemmer eg meg fordi eg har det så kjekt her med dere, klokka berre flyger avgårde, natta jenter og takk for en fin kveld
 
ORIGINAL: Lisbeth83

ORIGINAL: gira

ORIGINAL: lalina

ORIGINAL: carina82

Jøss! var det lalina som hadde tatt litt fostervann av deg???
Lalina da, sånn gjør men ikke. En blir bekymra da... La  Gira få tilbake fostervannet sitt. Hver bidige dråpe! [:)]


eg har ikkje tatt det, må være noen andre som har gjort det, eller så har gira lagt det dit selv for å huske kor ho har det henn.


Ikke vær lei deg lalina, så surrehue som jeg er for tiden så kan jeg ha lagt det fordømrade fostervannet litt overalt.
Skvetter litt her og der, da blir det fort lite igjen!


du må slutte med den skvettinga gira
*streng i stemmen*

KNIS.....ja har skjønt det nå!
Går jo ut over lille gutt, og mamma og pappaen hans får jo dårlige nerver av det også....... 
 
ORIGINAL: gira

ORIGINAL: Lisbeth83

ORIGINAL: gira

Lisbeth har du fått handla inn resten av utstyret ditt?
Eller har du fått pris?

skulle akkurat til å skrive om det...
i tillegg til at vi får enten 5% avslag eller får velge varer for 10% så får vi 1000,- avslag på vogna å får stellebagen som koster 399,-[:D]


Det var jo et kjempebra tilbud, regner med dere slår til der da?
Har dere bare en babybutikk? Det har vi her ihvertfall, og synes de er litt kjipe på tilbud her....

slår til ja...har jo ikke så mange andre valg...
er en babybutikk til som har litt utstyr..
men gidder ikke å spørre etter tilbud der..
de har jo ingen ting i utstilling i butikken..alt må bestilles...
 
ORIGINAL: carina82

Jøss! var det lalina som hadde tatt litt fostervann av deg???
Lalina da, sånn gjør men ikke. En blir bekymra da... La  Gira få tilbake fostervannet sitt. Hver bidige dråpe! [:)]
 
Huff å læll, min lille Tingeling, er til salgs nå og da... Hu nekter å gjøre seg forstått og går rund å surver med tilgjort surleppe. Alt, abselutt Alt er galt, eller ikke bra nok! Bare tullet på henne, og hu kjenner oss så godt, og vet hvilke knapper hu skal "trykke" på, for å få en reaksjon.
 
Føler meg sliten og har mye smerter og bekymringer for tiden. Er gla for at espen har tatt ut 1 uke ferie. Slik at vi er her sammen.

 
Huff, det er nok ikke godt med så mye smerter og bekymringer Carina. Får la mannen din ta godt vare på deg!!!
 
Emilie vennen, gikk det bra med deg og kynnerene dine?
Det var vel ikke rier? Var du på sykehuset?
 
ORIGINAL: lalina

nei no skal eg ta kveld, har prøvd å gjort det en stund, men så rettog slett glemmer eg meg fordi eg har det så kjekt her med dere, klokka berre flyger avgårde, natta jenter og takk for en fin kveld

natta..
å hold deg unna syskrinet inatt...
eller så får vi vel ikke se deg mer..
er skummelt det der[8|][&:]
 
ORIGINAL: Lisbeth83

ORIGINAL: Irene29

ORIGINAL: Lisbeth83

ORIGINAL: Irene29

ORIGINAL: Lisbeth83

ORIGINAL: lalina

men eg skal på jobb i morgen og har ikkje tid til å bake noen kake før eg kommer, er det greit eg tar med en boks med is berre?

is...mmmmhhhh
 
nå klikker pusen fullstendig på fazermintpapiret jeg krølla sammen og slang på gulvet til han[:D][:D][:D][:D]
hopper å styrer på


Morsomt! Skulle visst hva de hadde i hodet når sånt skjer. Her i huset har hunden begynt å gå i nærkontakt med kattene for å lekesloss. Han er jo ikke så stor akkurat, så det ser temmelig morsomt ut. Kattene bruker ikke klørne engang når de slår ham med potene, akkurat som om de forstår at det er leking. [:D]

ja står så langt unna som mulig å bare dytter såvidt borti med poten...
går litt unna..
å plutselig snur seg og stuper etter...
skulle vært katt for en dag ja..

men tror han ble lei...
nå skulle han ut igjen....har jo bare nettopp kommet inn så det skjønner jeg jo[8D]


Høres ut som Tommy. Samtidig er han livredd for at jeg skal servere mat mens han ikke får det med seg, så når han er sulten så trommer han etter meg rett foran føttene mine hvorenn jeg går. [:D]
 
Er katten din langhåra?


samme gjør Theo når han vil ha mat[:D][:D]
har korthåra pus jeg...
du har vel sett bilde av han på hjemmesiden min[:)]

 
Jo, det har jeg nok. Bare husken som svikter. Tiger'n er korthåra her da.. og veldig glad i kumøkk!! Håper bare han holder seg unna det nå, for jeg orker ikke dusje ham. Men det ser ikke ut til at han vil inn med det samme.... [8D]
 
ORIGINAL: Emilie3

god natta til dere som går og legger seg nå

natta til deg også emilie...
nå blir vi forlatt her...
er vel ikke så mange igjen nå[8|]
 
Irene, synes ikke noe særlig om det at du styrer og vasker og baker, når du for ikke så lenge siden fikk STRENG beskjed om å holde deg i ro.
Mannen din blir 40 år han uansett om det er reine gulv eller ikke.................*strenge Gira*
 
natta Emilie og Lalina
 
ORIGINAL: gira

Irene, synes ikke noe særlig om det at du styrer og vasker og baker, når du for ikke så lenge siden fikk STRENG beskjed om å holde deg i ro.
Mannen din blir 40 år han uansett om det er reine gulv eller ikke.................*strenge Gira*

bra du gjør deg streng her...
hun hører jo aldri når vi snakker til henne...
tror sambo har dårlig oppdragelse på henne
 
ORIGINAL: Emilie3

ORIGINAL: gira

Emilie vennen, gikk det bra med deg og kynnerene dine?
Det var vel ikke rier? Var du på sykehuset?

hei Gira[:)]
jeg var til legen dagen etter. hun sa at det var normalt og ha sånner kynnere.det var ikke farlig. det var bare kroppen som gjør seg klar til fødslen. Så det er jo bra og vite!
føler meg mye mere trygg når jeg får det nå..
Hvordan går det med deg?
klem

Bra å høre....joda går greit med meg. Men blir veldig redd når hjertelyden til lillegutt er så svak, og man ikke kjenner liv.
Er så lite man kan gjøre, og babyen er så sårbar.
Men holder humøret oppe og trøster meg med at han er stor nok nå til å komme ut hvis man må.........
God natta da Emilie, vi snakkes[:D]
 
ORIGINAL: Emilie3

jeg skal enda ikke sove. skulle bare si god natta til dem som gikk og la seg nå.. jeg blir sitanes her til glenn kommer.[:D] og det kan ta noen timer

hehe, okei da.....trudde alle skulle finne senga jeg!
Bra at noen blir enda en stund 
 
ORIGINAL: lalina

nei no skal eg ta kveld, har prøvd å gjort det en stund, men så rettog slett glemmer eg meg fordi eg har det så kjekt her med dere, klokka berre flyger avgårde, natta jenter og takk for en fin kveld

 
Nattinatt.. må sova godt!!!
 
Skulle lagt meg jeg også som har en lang og fullstappet dag i morgen, men er liksom ikke helt trøtt.[8|]
 
ORIGINAL: Emilie3

jeg skal enda ikke sove. skulle bare si god natta til dem som gikk og la seg nå.. jeg blir sitanes her til glenn kommer.[:D] og det kan ta noen timer

det var enda godt[:D][:D]
 
Back
Topp