skravletråd 4 mai

ORIGINAL: Lisbeth83

ORIGINAL: Irene29

ORIGINAL: Flori

ORIGINAL: lalina

men eg skal på jobb i morgen og har ikkje tid til å bake noen kake før eg kommer, er det greit eg tar med en boks med is berre?

Jeg kan bake ei kake for deg, så kan du ta med ei kasse rød-brus til meg [:D]

Kremt.. har en svak følelse av at kakene er godt oppspist før dere kommer hit!? [8|][8D][:)][:D]

jaja..men har jo med nye forsyninger[:D][:D][8D]

Jeg tenkte på de kakene dere har med jeg da!!! HAHA

Henta inn dyra etter kveldsturen nå, men selvsagt er Tiger'n borte vekk... Tommy derimot har ligget ved døra siden jeg slapp han ut. Stor forskjell på de to brødre-pusene altså. [8|]

hva er det du tror om oss da irene[8|][8|]

at dere er som meg.. gravid og ekstemt glad i kaker [8D][8D][:D][8D]

ORIGINAL: Emilie3

må bare spørre dere.ser dere hva som buler ut på magen? om det er foten eller noe ant?

Ikke enda, men husker at jeg gjorde det med andremann, vi kunne ta tak i foten....[:D]

ORIGINAL: Marihøne77

ORIGINAL: Flori

Ja det blir koselig [;)]. Hm, begynne å bli mektig trøtt, tror nok jeg må forlate dere jenter [:(]. Lurer på om det blir skravle-rekord her idag.? Natta jenter, snakkes imorra [;)]

Natta Flori og sov godt.[:)]

Ja ka e skravlerekorden?? Vedder på det blir satt stadig nye skravlerekorder her i tiden fremover etterhvert som flere blir sykemeldt og vi skal i permisjon osv. mange som har bedre tid til å skravle...syns det er stadig flere pålogget samtidig[:)]

tror rekorden er over 25 sider...
kika litt tilbake å da så jeg en tråd som var på 19

Gratulerer Flori og Lisbeth med 33 uker 
(meg i morgen)

ORIGINAL: gira

Natta Flori

Nattinatt!!![:)]

må bare spørre dere.ser dere hva som buler ut på magen? om det er foten eller noe ant?

er litt vanskelig å se...
er vel en fot eller arm..

drømte forresten her om natta at jeg så at foten bula ut..
å så tåneglene å alt[:D][:D]

Foten kan bule ut ja, og baken[:)]

Hvis dere lurer så har jeg skrevet inn navnet til jenta til stine21 nå.... hun heter Emilie Marie[:)]

Jøss! var det lalina som hadde tatt litt fostervann av deg???
Lalina da, sånn gjør men ikke. En blir bekymra da... La  Gira få tilbake fostervannet sitt. Hver bidige dråpe! [:)]

Huff å læll, min lille Tingeling, er til salgs nå og da... Hu nekter å gjøre seg forstått og går rund å surver med tilgjort surleppe. Alt, abselutt Alt er galt, eller ikke bra nok! Bare tullet på henne, og hu kjenner oss så godt, og vet hvilke knapper hu skal "trykke" på, for å få en reaksjon.

Føler meg sliten og har mye smerter og bekymringer for tiden. Er gla for at espen har tatt ut 1 uke ferie. Slik at vi er her sammen.

Lisbeth har du fått handla inn resten av utstyret ditt?
Eller har du fått pris?

men eg skal på jobb i morgen og har ikkje tid til å bake noen kake før eg kommer, er det greit eg tar med en boks med is berre?

is...mmmmhhhh

nå klikker pusen fullstendig på fazermintpapiret jeg krølla sammen og slang på gulvet til han[:D][:D][:D][:D]
hopper å styrer på

Morsomt! Skulle visst hva de hadde i hodet når sånt skjer. Her i huset har hunden begynt å gå i nærkontakt med kattene for å lekesloss. Han er jo ikke så stor akkurat, så det ser temmelig morsomt ut. Kattene bruker ikke klørne engang når de slår ham med potene, akkurat som om de forstår at det er leking. [:D]

ja står så langt unna som mulig å bare dytter såvidt borti med poten...
går litt unna..
å plutselig snur seg og stuper etter...
skulle vært katt for en dag ja..

men tror han ble lei...
nå skulle han ut igjen....har jo bare nettopp kommet inn så det skjønner jeg jo[8D]

Høres ut som Tommy. Samtidig er han livredd for at jeg skal servere mat mens han ikke får det med seg, så når han er sulten så trommer han etter meg rett foran føttene mine hvorenn jeg går. [:D]

Er katten din langhåra?

ORIGINAL: carina82

Lalina da, sånn gjør men ikke. En blir bekymra da... La  Gira få tilbake fostervannet sitt. Hver bidige dråpe! [:)]

eg har ikkje tatt det, må være noen andre som har gjort det, eller så har gira lagt det dit selv for å huske kor ho har det henn.

Nei nå ramler nesten øya igjen på meg her, så nå tror jeg at jeg køyer...
God natt alle flotte gravide damer!! [:)]

ORIGINAL: gira

Lisbeth har du fått handla inn resten av utstyret ditt?
Eller har du fått pris?

skulle akkurat til å skrive om det...
i tillegg til at vi får enten 5% avslag eller får velge varer for 10% så får vi 1000,- avslag på vogna å får stellebagen som koster 399,-[:D]

Huff å læll, min lille Tingeling, er til salgs nå og da... Hu nekter å gjøre seg forstått og går rund å surver med tilgjort surleppe. Alt, abselutt Alt er galt, eller ikke bra nok! Bare tullet på henne, og hu kjenner oss så godt, og vet hvilke knapper hu skal "trykke" på, for å få en reaksjon.

Føler meg sliten og har mye smerter og bekymringer for tiden. Er gla for at espen har tatt ut 1 uke ferie. Slik at vi er her sammen.

Huff, rette alderen ja! Beundrer dere som har barn fra før og som sliter så med bekkenet. Har mer en nok å kunne ta vare på meg selv så "ufør" som jeg er pga bekkenet. Men må man så må man.......
Har blitt så dårlig etter de to gangene jeg har vært til akupunktøren...dvs enda værre smertet, klarer så vidt å gå på kvelden pga smerter.
Har du hatt det sånn Carina?

is...mmmmhhhh

nå klikker pusen fullstendig på fazermintpapiret jeg krølla sammen og slang på gulvet til han[:D][:D][:D][:D]
hopper å styrer på

Morsomt! Skulle visst hva de hadde i hodet når sånt skjer. Her i huset har hunden begynt å gå i nærkontakt med kattene for å lekesloss. Han er jo ikke så stor akkurat, så det ser temmelig morsomt ut. Kattene bruker ikke klørne engang når de slår ham med potene, akkurat som om de forstår at det er leking. [:D]

ja står så langt unna som mulig å bare dytter såvidt borti med poten...
går litt unna..
å plutselig snur seg og stuper etter...
skulle vært katt for en dag ja..

men tror han ble lei...
nå skulle han ut igjen....har jo bare nettopp kommet inn så det skjønner jeg jo[8D]

Høres ut som Tommy. Samtidig er han livredd for at jeg skal servere mat mens han ikke får det med seg, så når han er sulten så trommer han etter meg rett foran føttene mine hvorenn jeg går. [:D]

Er katten din langhåra?

samme gjør Theo når han vil ha mat[:D][:D]
har korthåra pus jeg...
du har vel sett bilde av han på hjemmesiden min[:)]

er litt vanskelig å se...
er vel en fot eller arm..

drømte forresten her om natta at jeg så at foten bula ut..
å så tåneglene å alt[:D][:D]

Jeg har ikke lagt merke til noe spesifikt enda. Men fikk vite på UL at han lå med hodet ned mot vesntre side, og at ryggraden lå langs hele høyresiden og beina opp mot ribbeina mine på vesntre siden igjen. Det forklarer hvorfor magen min buler mye til høyre når mesteparten av kroppen hans befinner seg der. [:D]

ORIGINAL: katrine35+

Nei nå ramler nesten øya igjen på meg her, så nå tror jeg at jeg køyer...
God natt alle flotte gravide damer!! [:)]

natta katrine[:D]

eg har ikkje tatt det, må være noen andre som har gjort det, eller så har gira lagt det dit selv for å huske kor ho har det henn.

Ikke vær lei deg lalina, så surrehue som jeg er for tiden så kan jeg ha lagt det fordømrade fostervannet litt overalt.
Skvetter litt her og der, da blir det fort lite igjen!

Back
Topp