skravletråd 4 mai

ORIGINAL: lalina

grattis forresten irene29, glemte å skrive det, og så var det i grunnen berre for å ha en unskyldning for å få skrive et innlegg til slik at eg holder følge med deg. men eg må jammen stå på for å klare å holde følge med deg i svingene.

Og enda har du vært medlem en måned lengre enn meg......[;)]

vi jobber 24-7 vi, ikkje noe som heter fri på rød dager for oss, berre litt bedre betalt enn de andre dagene.

Ja, det er vel ofte slik.[:)]

men kan ikkje sitte på jobb eg å skravle veit du, har viktiger ting å ta meg av.

og så er eg så beskjeden av meg at det gikk mange måneder fra eg registrerte meg til eg skreiv det første innlegget. men 4000 innlegg kommer eg aldri til å få og værtfall ikkje 8300 som du Flori har. da må eg bli gravid med en gang i gjen og  være med i en ny terminklubb og i en født i .... klubb

men kan ikkje sitte på jobb eg å skravle veit du, har viktiger ting å ta meg av.

og så er eg så beskjeden av meg at det gikk mange måneder fra eg registrerte meg til eg skreiv det første innlegget. men 4000 innlegg kommer eg aldri til å få og værtfall ikkje 8300 som du Flori har. da må eg bli gravid med en gang i gjen og  være med i en ny terminklubb og i en født i .... klubb

Knis...[:D][:D][:D][:D][:D]

regner med det kommer til å bli litt skravling her inne etter hvert som folk begynner å gå ut i permisjon. men det værste av alt er jo at når eg og irene29 går ut i permisjon har jo sikkert mange allerede fått, vi er litt treige av oss vi.

var da fælt så dere har skravla da[&:]
ble jo helt svett av å lese igjennom her[:D][:D]
er jo arti da....

grattis med 4000 innlegg irene å 8300 til flori[:)][:)]

ORIGINAL: Flori

Hihi 8300 innlegg på meg [:)]

Grattis!!!![:)][:D][:)]

ORIGINAL: Emilie3

*sukk* har støvsuga halve gulvet i gangen. og her rend sveten.. må slappe av før jeg tar resten.. hehe

Må ikke overdrive nå.. Hvile godt.[&:]

ORIGINAL: Lisbeth83

er jo arti da....

Takker. Har du slikka sol idag?

nei har ikke det...
er lat å har ikke gidda å tatt ut solstolene...[8D]
men får gjøre det imårra...
*rope på sambo å få han til å hente di nå*

nå er det 5 stk som ikke har meld seg idag[8|]
lurer på hvordan det går med gira jeg...

regner med det kommer til å bli litt skravling her inne etter hvert som folk begynner å gå ut i permisjon. men det værste av alt er jo at når eg og irene29 går ut i permisjon har jo sikkert mange allerede fått, vi er litt treige av oss vi.

Er nok med dere jeg også da [8D], tenker vi er drittleie da. Kjipt å ha termin sååå sent da [8|]

Ja, ikke morro å være blant de siste. Men man skal aldri si at det blir de som har sist termin som blir senest å fø da.[;)]

er jo arti da....

Takk.. flinke til å skravle da. Men der holder du oss med selskap Lisbeth [:D]

ORIGINAL: Irene29

Er nok med dere jeg også da [8D], tenker vi er drittleie da. Kjipt å ha termin sååå sent da [8|]

Ja, ikke morro å være blant de siste. Men man skal aldri si at det blir de som har sist termin som blir senest å fø da.[;)]

nå fikk jeg sånn angst...
blir sikkert å gå over tia å vel så det...
blir vel ikke bryllup på meg[:(][:(]

ja det er litt spennende detta, nå når vi nærmer oss, i hvilken rekkefølge kommer det til å skje. men eg blir vel sistemann tenker eg, for eg har jo bestilt 14 dager på overtid, men viss mannen min kommer hjem tidligere kommer eg til å gå å få slik modningsakepungtur

er jo arti da....

Takk.. flinke til å skravle da. Men der holder du oss med selskap Lisbeth [:D]

har jo ikke vært her på flere timer å så går skravla så vanvittig på dere....
koser dere godt når jeg ikke er her ja[8|]

Er så mange som er på siden her, men få som skriver [8|]

Ønsker de ikke å bli skravlehøner sammen med oss???[8D]

ja det er litt spennende detta, nå når vi nærmer oss, i hvilken rekkefølge kommer det til å skje. men eg blir vel sistemann tenker eg, for eg har jo bestilt 14 dager på overtid, men viss mannen min kommer hjem tidligere kommer eg til å gå å få slik modningsakepungtur

vist du har bestilt 14 dager overtid så kan du vel fikse sånn at jeg får 14 dager før...
eller????

er jo arti da....

Takker. Har du slikka sol idag?

nei har ikke det...
er lat å har ikke gidda å tatt ut solstolene...[8D]
men får gjøre det imårra...
*rope på sambo å få han til å hente di nå*

Hihi, ja må få han til å ordne så du kan sleike sol imorra [8D]. Hm merkelig de ikke melder seg, kan ikke ha så mange fler fødsler nå før juni [8|]. Håper det står bra til med Gira.

ja imårra er det jo meldt enda bedre vær enn det var idag[:D][:D]

nå fikk jeg sånn angst...
blir sikkert å gå over tia å vel så det...
blir vel ikke bryllup på meg[:(][:(]

Nei da, sånn må du ikke tenke Lisbeth!! Det går nok som planlagt skal du se!

Er så mange som er på siden her, men få som skriver [8|]

Ønsker de ikke å bli skravlehøner sammen med oss???[8D]

tror de bare spionerer[:D][:D]

Back
Topp