Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk som spørHvordan gikk det med jordmortimen?![]()
Lykke til! Håper alt er bra!Skal på TUL nå om 30-40 min og kan ikke noe for at jeg er så vanvittig nervøs med klump i magen! Men håper alt er bra![]()
Oj! Den var utrolig fin!![]()
![]()
Skal på TUL nå om 30-40 min og kan ikke noe for at jeg er så vanvittig nervøs med klump i magen! Men håper alt er bra![]()
Lykke til! Håper alt er bra!
TakkLykke til![]()
Så braTakk som spørdet gikk veldig fint! Masse info og diverse gravid blader/hefter. Ville egentlig høre hjertelyden, men hun sa etter alt jeg har vært igjennom (5,5 års prøving, flere IVF forsøk) så anbefalte hun ikke, for det er bare unødvenige bekymringer
så gikk med på den da! Men er ikke lenge til UL igjen, så skal klare å vente til da
![]()
I dag er jeg 10+2, skal på min andre TUL neste mandag, altså rett over en uke tilSå braHvor langt er du på vei? Og når er UL?
![]()
I dag er jeg 10+2, skal på min andre TUL neste mandag, altså rett over en uke tilgleder meg! Hva med deg? Hvor langt er du og har du vært hos jordmor eller ul?
![]()
Da er du akkurat en uke forann megJeg er 11+2. Enda ikke vært på første legetime (om man ser bort i fra da jeg tok testen)..ikke vært på UL enda heller.
Da er du akkurat en uke forann megnår skal du til lege? Skal du ha ul før du skal på OUL?
![]()
Så spennende!! Masse lykke til å håper du får TUL fort så dere får sett at alt står bra til med den lille<3 kjenner veldig godt igjen de følelsene med at men er redd noe er galt når man ikke har fått sett noe, så er veldig beroligende å få en ul, så man kan slappe mer av å nyte det! I tillegg til at mannen får enda mer følelser for den lille når han får sett<3<3<3Jeg skal til legen nå til torsdag.Ja, gubben ville gjerne ha en TUL så jeg skal prøve å få til det
![]()
- Vi har nå sagt det til nærmeste familie, men egentlig så vet vi jo ikke noe om tilstanden til barnet, så vi vil gjerne få litt ro i kroppen (spesielt mannen, han er i ekstase men redd for at det er noe/skjer noe.)
Veldig bra at det finnes mulighet for TULI dag er jeg 10+2, skal på min andre TUL neste mandag, altså rett over en uke tilgleder meg! Hva med deg? Hvor langt er du og har du vært hos jordmor eller ul?
![]()
Så spennende!! Masse lykke til å håper du får TUL fort så dere får sett at alt står bra til med den lille<3 kjenner veldig godt igjen de følelsene med at men er redd noe er galt når man ikke har fått sett noe, så er veldig beroligende å få en ul, så man kan slappe mer av å nyte det! I tillegg til at mannen får enda mer følelser for den lille når han får sett<3<3<3
Hysj..... hahaha vil si det er nesten 2 mnd til jeg er halvveis med ruginga ... heeeldigvis ferdig med julegaveneI dag er det akkurat 2 måneder til julaften folkens!![]()
Ja, det er virkelig fantastisk med TUL, utrolig betryggende, men skulle vært tilbud for absolutt alle uansett syns jeg!!Veldig bra at det finnes mulighet for TULJeg var på TUL på torsdag, og der mente legen jeg var 11+6 den dagen, og jeg trodde jeg var 11+2, så 12-ukers milepælen kom plutselig
Har vært hos legen, men ikke hos jordmor enda. Vurderer om jeg skal gå til en annen jordmor her i kommunen enn hun jeg gikk til forrige gang, som har kontor nærmest. Har ikke helt bestemt meg..
![]()