Skravletråd <3

Hvordan gjør dere det på jobb? Jeg må finne på ulike unnskyldninger for å ikke bære tungt osv, begynner å bli litt vanskelig :)
Vondt i ryggen... Jobber på sjukehjem og har brukt en vondt rygg som unnskyldning. Noko av kollegaer mine veit om det og dei tar dei hjelpe meg med tunge lift :)

Noen som tror at dyr kan merke at man er gravid? DET TROR JEG!
Hunden min har forandret seg helt, hun er helt ekstremt overbeskyttende at det faktisk er plagsomt.. Jeg får ikke sove på nettene siden hun bjeffer på hver minste lyd :eek: Hun har til og med begynt å jage katten vår...
Oh yes, min kjenner det absolutt. I går kveld hadde eg vondt i magen og var litt anspent, det var han og (bjeffer til alle lyder eg ikkje hører så slappe ikkje akkurat av når han holde på med dette). Han er nå bare 10 mnd da ;)

Det er det merkeligste.. Sitter her å ser på fødeavdelingen og helt ut av det blå løper hunden min mot tvèn å begynner å bjeffe og knurre på alle di gravide damene! :eek::eek: Hva i alle dager?:eek:

Er hjemme med lillemor, planleggingsdag i barnehagen. Litt slitsom dag siden jeg er så kvalm i tide og utide :o Hvordan er det med dere andre damer idag?

Er hjemme med lillemor, planleggingsdag i barnehagen. Litt slitsom dag siden jeg er så kvalm i tide og utide :o Hvordan er det med dere andre damer idag?
Kvalm som vanlig.. Men har greid å starte på maling av noen gamle barnemøbler etter mannen. Blir kjempefint! :) Gleder meg til å se jentas reaksjon når de er ferdige!

Kvalm som vanlig.. Men har greid å starte på maling av noen gamle barnemøbler etter mannen. Blir kjempefint! :) Gleder meg til å se jentas reaksjon når de er ferdige!
Er det trygt for oss gravide å male? :)

Er det trygt for oss gravide å male? :)
Dette er en snill interiørmaling som jeg i tillegg malte utendørs med så ja. ;) De fleste malinger som er til innendørs bruk er vel ganske safe nå. Er snillere enn hårspray iallefall :p

Fikk skryt av blokklederen i blokken vår, for at hundene våre har blitt så flinke :Heartred Hun sa at bare de 3 ukene hun har vært på ferie nå så har hun merket stor forskjell på hundene våre :D Det viser jo bare at det vi gjør vises, selvom vi ikke ser det like godt!

For å presisere, hundene våre er kjempe snille og greie! Bare litt veldig mye energi i dem, så vi har trent rotrening og må ha en del ekstra lydighet på dem ute for at de skal forholde seg relativt rolig :P

68 dager til julaften! :D Andre som gleder seg?
Jaaaaaa! Gleder meg masse til jul! :D Men må vel begynne med gavene snart. Orker ikke julegavestress med en unge i magen og en unge på slep :p

Jaaa, særlig siden vi i år skal feire med min familie (har 90 mil til mamma og søsken). :happy::D Liker svigerfamilien også, men min familie er større og i tillegg har jeg en nevø på 5 år.

Gleder meg til å sjekke posten i dag, kanskje muligens en garnpakke fra mamma der. :D

Ja, veldig:) Her har jeg så smått begynt å handle noen julegaver og kjøpt inn litt til sønnens pakkekalender. Årets lueproduksjon som skal gis i gave går det litt trått med. Jeg dras mer og mer mot søte små babyplagg:p

Jeg gleder meg sånn til å begynne å høre på julesanger, bake med familien og pynte huset i desember:) OG så er det jo oul i desember❤️

Jaaaaaa! Gleder meg masse til jul! :D Men må vel begynne med gavene snart. Orker ikke julegavestress med en unge i magen og en unge på slep :p
Jeg må også sikre meg barnefritt når jeg skal ha unnagjort det der! Skal prøve å planlegge bedre hva jeg skal kjøpe på forhånd dette året :P

Jaaa, særlig siden vi i år skal feire med min familie (har 90 mil til mamma og søsken). :happy::D Liker svigerfamilien også, men min familie er større og i tillegg har jeg en nevø på 5 år.

Gleder meg til å sjekke posten i dag, kanskje muligens en garnpakke fra mamma der. :D
Så koselig! :)

Back
Topp