Skravletråd <3

Hehehe, skulle levere min datter i bhg i dag, så hørte jeg plutselig en gutt som sa at han syntes det luktet så godt, jeg tenkte bare med meg selv at jeg måtte ut fort som bare det før jeg kaster opp :p denne nesen min for tiden :p :D

Ja men jeg sleit veldig med bekkenløsning sist
Tenker det er voldsomt tidlig med slike smerter allerede. Sitter liksom i ryggen og stråler nedover til rompa og høyre beinet

Jeg har bestilt en tidlig ul bare for å sjekke at alt er i orden. Nervepirrende... Forrige tidlige ul endte med ma. Men kjenner at jeg gleder meg til denne! Har litt mer trua nå..

Tenker det er voldsomt tidlig med slike smerter allerede. Sitter liksom i ryggen og stråler nedover til rompa og høyre beinet
Har likt. Hadde med forrige også. Blir helt nummen på baksiden av låret. Tror det er normalt altså.

Mangel på søvn :( sovnet ikke før kl 2 i natt, så våknet selvsagt barna kl 7. Dette blir en laaaang dag

Så slitsomt supermomma!
Var en liten tur på innflyttingsfest i går. Var i seng til midnatt og drakk selvfølgelig ikke alkohol, men kjennes ut som jeg har tidenes bakrus! Trøtt, sliten, kvalm og hodepine. Blæh! Takk for at det finnes barne-tv!! Så blir en laaang dag her også!

Flere enn meg som har fått sterke ryggsmerter? Startet ved positiv test 10 dpo og er bare blitt verre.

Det var mitt eneste symtom nesten 10 dpo! Er 12 dpo nå,er det mye bedre. Holdt på å klikke spesielt den ene dagen,var forferdelig vondt :)

Det var mitt eneste symtom nesten 10 dpo! Er 12 dpo nå,er det mye bedre. Holdt på å klikke spesielt den ene dagen,var forferdelig vondt :)
Den er litt bedre nå, men fortsatt vond. Var verst 13-15 dpo. Tror aldri før jeg har hatt så sterke ryggsmerter :(

Fekk å høre at eg skal ha en vakt på en fysisk tungt avdeling på jobb denne veke mens eg nettop hadde snakket med sjefen om det :( Sendte ho mld og håper det ordner seg.

Hadde en liten overaskeleses bursdagselskap i går :) Har bursdag på søndag, men siden min søster og svoger var her, hadde mannen tenkt å gjere det i går. Vi hadde vore på en liten tur og eg var så sliten etterpå at eg hadde lagt meg. Mannen vekte meg 1,5 time seinare og eg var skikkelig dårlig og det var masse bråk oppe og eg skjønte ingenting. Tok en god kvarter før kvalmen ble mindre og eg fekk ikkje panikk av tanken at eg skulle avsløre graviditeten. Huff alstå ;) Ble bortskjemt og dei hadde laga god kake, var koselig :)

Er det noen som har hatt forskjellig svangerskap med forskjellig kjønn??

Jeg har ikke begynt å bli kvalm enda, og har ikke god luktesans, og det er flere ting som er annerledes enn sist.

Er det noen som har hatt forskjellig svangerskap med forskjellig kjønn??

Jeg har ikke begynt å bli kvalm enda, og har ikke god luktesans, og det er flere ting som er annerledes enn sist.
Mhm, først gutt og så 2 jenter. Har sterk luktesans og det husker eg ikkje fra siste 2 ganger. Men eg MÅ HA appelsinjuice om morningen og dette hadde en med jentene...

Lurer på om jeg skal begynne med mamma-bukser allerede? Pga. blodfortynnende sprøyter gjør det så vondt når buksen klemmer på magen der jeg har satt sprøytene.

Lurer på om jeg skal begynne med mamma-bukser allerede? Pga. blodfortynnende sprøyter gjør det så vondt når buksen klemmer på magen der jeg har satt sprøytene.
Jeg sier kjør på! Ingen vits i å plages når det finnes så mange deilige mammabukser! :)

Back
Topp