Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å shit, du er flink!!!Andre enn meg som er ferdig med gavene ? Ble ferdig i begynnelsen av juli jeghaha noe som jeg er glad for nå
![]()
HihiJaaaa. Men synes det var unødvendig av deg å skrive antallet68 dager da til jeg kan fortelle familien min om bønna
haha
TakkÅ shit, du er flink!!!
Hahaha!Takkmen hadde jeg vært smart så hadde jeg ikke informert facebook om det. Hehe Har handlet gaver for mange jeg kjenner og nå
og handlet noen for familimedlemmer
ooog blir gjerne noen ekstra gaver innkjøpt for meg selv , kommer alltid over flere ting som hadde passet til det jeg allerede har kjøpt
trangt på soverommet nå
Tror jeg står overHahaha!![]()
du må gjerne ta noen for meg også
![]()
Gratis jaNoen som vet om lege er gratis når man er gravid? Mener det var det før..
Tusen takk! Da har det ikke forandret segGratis jamen må betale div engenandeler feks ved henvisning av ul. Men legetimer, blodprøver osv er gratis
Da har du sikkert nok å gjøre, ja ;-)Tror jeg står overskal pusse ferdig leiligheten før magen kommer
![]()
Jeg grugleder meg også noe veldig til TUL (på torsdag).. er så redd for at det skal være noe galt :-/Ser ut som om den lille har lagt seg på høyre side. Hele magen er skjev og der jeg kjenner livmorgrugleder meg sånn til TUL på fredag. Føler meg så gravid, men allikevel ikke. Er så sinnsykt redd for dårlige nyheter, men vet jo at det helt sikkert går bra :-7
Hvordan er været hos dere, noen som bor nordpå og fått snø allerede? Her skifter det mellom grått og regn, rundt 5-10 grader![]()
Woow!! Denne var knallfin <33Fikk en fantastisk fin vugge av mamma i helgen. Vis vedlegget 203153
Woow!! Denne var knallfin <33
Hvordan gikk det med jordmortimen?Om en halvtime har jeg min første jordmortime!! Så utrolig spent![]()