Skravletråd <3

Under to timer??? Er det virkelig mulig ? :) Har du noen smårier først da? Det hørtes fantastisk ut! Her gikk det 32t fra første rie :(
Gikk rett fra kynnere til pressrier. Fra 2cm til plutselig 10cm åpning på bare noen sekunder. Var visst slik til min mor også.

Ja, og i dag er jeg kvalm og :( det var tidlig synes jeg!! Begynte i uke 6-7 sist. Er jo bare 4+4 !

Var visst ikke graviditeten som gjorde meg dårlig. Både jeg og mannen løp på do i går og i natt. Vi har blitt matforgiftet :( sist jeg kjøpte noe der ble jeg kjempe dårlig, men tenkte jeg skulle la de få tvilen til gode. Det var tydeligvis feil for vi ble kjempe dårlige.
Men positivt at kvalmen ikke er her enda :)

Var visst ikke graviditeten som gjorde meg dårlig. Både jeg og mannen løp på do i går og i natt. Vi har blitt matforgiftet :( sist jeg kjøpte noe der ble jeg kjempe dårlig, men tenkte jeg skulle la de få tvilen til gode. Det var tydeligvis feil for vi ble kjempe dårlige.
Men positivt at kvalmen ikke er her enda :)
Oh no! Blir ikke mer mat derfra, da, antar jeg ...

Hei skravlere! Når har dere bestilt legetime? Var i dag hos legen for noe helt annet. Nevnte i forbifarta at jeg var gravid igjen. Da ble det urinprøve, blodprøve og utfylling av helsekort! Fikk helt sjokk! Ble plutselig så virkelig alt samma!

Jeg har ikke bestilt enda. Tenker jeg ringer til uka :) Får nok time mellom uke 8-12 en gang :)

GEEZ altså! Ny svangerskapsymtom; intoleranse for min svigermor... Ho er rar altså! :eek:
Hahaaa! :D

Huff, jeg håper nesten jeg kan unngå å møte svigers før vi har vært på UL, svigermor er så utrolig serviceinnstilt når vi er på besøk, det kokkeleres og serveres og ikke minst skjenkes HELE tiden, og hun tar aldri et nei for et nei! Å unngå alkohol uten at det blir noen spørsmål der, det tror jeg nesten ikke går an. :P Får prøve oss på den klassiske bytte-glass-med-gubben-når-de-ser-en-annen-vei.

GEEZ altså! Ny svangerskapsymtom; intoleranse for min svigermor... Ho er rar altså! :eek:
Haha! :D Svigermødre kan virkelig være slitsomme altså! Jeg ble ganske lei av henne forrige svangerskap :p

Vi har hatt en veldig god forhold siden alt som skjedde i fjor, men ho ho har aldri reagert entusiastisk på en svangerskap. Før var det pga at ho har mistet en jente som kom sovende til verden. Forståelig selvfølgelig. Men eg har jo opplevt det selv nå! Og eg er veldig glad for denne svangerskapet selv om det er utrolig spennende og med tanke på morkakeprøve.

4+6 i dag og er så sykt trøtt og fryser hele tiden! Sjefen tok meg til side i går og sa "Det er nå du må vise hva du er god for, hvis du vil ha denne jobben - og september og oktober er de viktigste månedene her hos oss". Vikariatet mitt går ut 31/12, men håper å få jobben fast. Men truuuu hvordan dagene og prestasjonene blir når jeg er så syyykt trøtt.... :(

4+6 i dag og er så sykt trøtt og fryser hele tiden! Sjefen tok meg til side i går og sa "Det er nå du må vise hva du er god for, hvis du vil ha denne jobben - og september og oktober er de viktigste månedene her hos oss". Vikariatet mitt går ut 31/12, men håper å få jobben fast. Men truuuu hvordan dagene og prestasjonene blir når jeg er så syyykt trøtt.... :(
Uch da :( ikke lett å prestere noe som helst i første trimester annet enn å ruge en baby .. Jeg blir helt ødelagt selv i første trimester!

Men kjære vene! For en situasjon du er i da! Håper virkelig det ordner seg med jobben din og at du får forlenga til du skal ut i perm iallfall! Hva skal du gjøre? Har du tenkt å si det til sjefen din?

Back
Topp