Ehhh, ja! Begynner å bli latterlig...Loooord mye luft på fler her eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ehhh, ja! Begynner å bli latterlig...Loooord mye luft på fler her eller?
Veldig!!! Hehe uff bare fiser å fiser og får super vondt om ikke jeg kan fiseEhhh, ja! Begynner å bli latterlig...![]()
Hahahaha, får snike deg bort i et hjørne og løfte på skinka!Veldig!!! Hehe uff bare fiser å fiser og får super vondt om ikke jeg kan fise![]()
Hahahah jaaaHahahaha, får snike deg bort i et hjørne og løfte på skinka!![]()
Gikk rett fra kynnere til pressrier. Fra 2cm til plutselig 10cm åpning på bare noen sekunder. Var visst slik til min mor også.Under to timer??? Er det virkelig mulig ?Har du noen smårier først da? Det hørtes fantastisk ut! Her gikk det 32t fra første rie
![]()
Ja, og i dag er jeg kvalm ogdet var tidlig synes jeg!! Begynte i uke 6-7 sist. Er jo bare 4+4 !
Oh no! Blir ikke mer mat derfra, da, antar jeg ...Var visst ikke graviditeten som gjorde meg dårlig. Både jeg og mannen løp på do i går og i natt. Vi har blitt matforgiftetsist jeg kjøpte noe der ble jeg kjempe dårlig, men tenkte jeg skulle la de få tvilen til gode. Det var tydeligvis feil for vi ble kjempe dårlige.
Men positivt at kvalmen ikke er her enda![]()
Hahaaa!GEEZ altså! Ny svangerskapsymtom; intoleranse for min svigermor... Ho er rar altså!![]()
Haha!GEEZ altså! Ny svangerskapsymtom; intoleranse for min svigermor... Ho er rar altså!![]()
Uch da4+6 i dag og er så sykt trøtt og fryser hele tiden! Sjefen tok meg til side i går og sa "Det er nå du må vise hva du er god for, hvis du vil ha denne jobben - og september og oktober er de viktigste månedene her hos oss". Vikariatet mitt går ut 31/12, men håper å få jobben fast. Men truuuu hvordan dagene og prestasjonene blir når jeg er så syyykt trøtt....![]()
Men kjære vene! For en situasjon du er i da! Håper virkelig det ordner seg med jobben din og at du får forlenga til du skal ut i perm iallfall! Hva skal du gjøre? Har du tenkt å si det til sjefen din?4+6 i dag og er så sykt trøtt og fryser hele tiden! Sjefen tok meg til side i går og sa "Det er nå du må vise hva du er god for, hvis du vil ha denne jobben - og september og oktober er de viktigste månedene her hos oss". Vikariatet mitt går ut 31/12, men håper å få jobben fast. Men truuuu hvordan dagene og prestasjonene blir når jeg er så syyykt trøtt....![]()
Så flink du er da! Nå ga du meg dårlig samvittighet for å ligge på sofan hihi er så kald så har fyra opp ikveld![]()
Var den eg skulle dele!