Skravletråd <3

Jeg kvir meg til fødsel for det var grusomt sist. Fra første rie til babyen var ute tok det 32 timer! Fødselen stoppet opp og de måtte sette meg igang igjen, det var helt forferdelig! Fikk epidural som ikke funket- men JM sto og sa at den funket! Fikk heldigvis ny JM helt på slutten som så at epiduralen ikke funket og jeg fikk en ny som funket. Siste 1,5t av fødselen var fin. Det gikk greit helt til de måtte sette meg i gang igjen, de riene var helt vanvittig vonde..
Kan ikke engang forestille meg hvordan det har vært :o jeg hadde styrt fødsler med begge mine så om det blir likt nå så tror jeg at jeg må belage meg på at det kan bli bil fødsel her

Hjelp, i dag er buksa ubehagelig stram på magen! Kjenner at det er mye luft ... Men guri, vent noen uker, da!! :eek:

Hjelp, i dag er buksa ubehagelig stram på magen! Kjenner at det er mye luft ... Men guri, vent noen uker, da!! :eek:
Hehe, husker jeg måtte åpne knappen på buksa da jeg satt på jobb skummelt tidlig pga luft forrige gang! Men ikke så tidlig som nå! Jeg synes liksom alle symptomene er borte så kjenner jeg er litt nervøs, men testene blir sterkere og noen symptomer er her enda.

Ligger rett ut i senga og lurer på om jeg skal orke å dra kroppen min på trening før jeg skal hente guttungen hos en kamerat :p
Lenge leve latskapen

Samme som meg det. Har foreløpig termin 29 april. Så fant ut at jeg er litt begge steder :p

Eg skal ha en TUL om 2 veker cirka for å finne ut hvor lang på vei eg er. Må ta morkakeprøve nemlig. Har en datter som er født 26 april så krysser fingrene at dette blir en mai baby :) så har vi bursdag i hver måned fra april tom juli

Koselig med flere skravlesyke :D

Kan ikkje tenke meg å føde i bil da! :O Hvor lang reisevei har du til sjukehuset?
Nei forsåvidt mere skremmende det. Har litt over 1time kjørevei til nærmeste sykehus. Fødsel 1 tok 1time og 35min andremann tok 1time og 16min. Går det like raskt som siste så føder jeg vell i inngangen til føden :p har egentlig fått beskjed om å komme inn ved mye kynnere eller om jeg begynner å anta at noe kan være på gang :D

Nei forsåvidt mere skremmende det. Har litt over 1time kjørevei til nærmeste sykehus. Fødsel 1 tok 1time og 35min andremann tok 1time og 16min. Går det like raskt som siste så føder jeg vell i inngangen til føden :p har egentlig fått beskjed om å komme inn ved mye kynnere eller om jeg begynner å anta at noe kan være på gang :D

Under to timer??? Er det virkelig mulig ? :) Har du noen smårier først da? Det hørtes fantastisk ut! Her gikk det 32t fra første rie :(

Under to timer??? Er det virkelig mulig ? :) Har du noen smårier først da? Det hørtes fantastisk ut! Her gikk det 32t fra første rie :(
35 min her. Eller... Jeg kjente ingen rier men magen min drev og ble hard med jevne mellomrom. Føden ville ha meg inn siden jeg fødte før uke 37 første gang, kom inn og 9 cm uten rier jeg kjente [emoji14] Derfra tok det 35 min til han var ute, kjente pressriene men ikke direkte vonde, mer "jobbende" synes det ikke var godt når hodet stod i åpningen min [emoji14]

35 min her. Eller... Jeg kjente ingen rier men magen min drev og ble hard med jevne mellomrom. Føden ville ha meg inn siden jeg fødte før uke 37 første gang, kom inn og 9 cm uten rier jeg kjente [emoji14] Derfra tok det 35 min til han var ute, kjente pressriene men ikke direkte vonde, mer "jobbende" synes det ikke var godt når hodet stod i åpningen min [emoji14]

Jeg bestiller en slik fødsel nestegang :)

Back
Topp