Haha, det skjønner jeg! Takk og lov for at Ahus fortsatt har lystgass!Samme hermen det jeg er mest nervøs for er at de har sluttet med lystgass på sykehuset
![]()
Hvor skal dere føde, forresten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, det skjønner jeg! Takk og lov for at Ahus fortsatt har lystgass!Samme hermen det jeg er mest nervøs for er at de har sluttet med lystgass på sykehuset
![]()
Samme hermen det jeg er mest nervøs for er at de har sluttet med lystgass på sykehuset
![]()
Haha, det skjønner jeg! Takk og lov for at Ahus fortsatt har lystgass!
Samme her! Fæle svangerskap... DrømmefødslerSkravletråd må man haDette blir jo mitt 3dje barn så jeg gruer meg faktisk litt til det å gå gravid
svangerskapene mine har ikke vært de beste, men fødslene derrimot
![]()
TrondheimHaha, det skjønner jeg! Takk og lov for at Ahus fortsatt har lystgass!
Hun er litt slapp, men har ikke spydd i dag så det lover bra! Spysjuka er heftig, men heldigvis som regel ganske kort!Uff, spysjuke hos de små er så fælt! Håper hun er bedre i dag, rødkopp!
Jeg gleder meg også til å føde igjen, haha, selv om det jo var helt jævlig, så var det også noe av det mest fantastiske jeg har vært med på!
Veldig rask fødsel her og, så jeg håper det samme som deg.Hun er litt slapp, men har ikke spydd i dag så det lover bra! Spysjuka er heftig, men heldigvis som regel ganske kort!
Fødsel er definitivt både det jævligste, men også mest fantastiske jeg og har vært med på! Veldig spent på hvordan neste fødsel blir. Forrige gang var jeg i aktiv fødsel i godt under 2 timer. Håper det går fort denne gangen også, men ikke alt for mye fortere!
Shit! Dét er egentlig det jeg er aller mest bekymret for, at det skal ta veldig lang tid! Jeg forventer jo nå en rask og grei fødsel siden jeg hadde det sist, men tenk om det blir helt motsatt!Jeg kvir meg til fødsel for det var grusomt sist. Fra første rie til babyen var ute tok det 32 timer! Fødselen stoppet opp og de måtte sette meg igang igjen, det var helt forferdelig! Fikk epidural som ikke funket- men JM sto og sa at den funket! Fikk heldigvis ny JM helt på slutten som så at epiduralen ikke funket og jeg fikk en ny som funket. Siste 1,5t av fødselen var fin. Det gikk greit helt til de måtte sette meg i gang igjen, de riene var helt vanvittig vonde..
Jeg hadde dritlang fødsel sist, 36 timer fra vannet gikk til hun var ute. Kjempevonde rier som ikke kom ofte nok, så det ble ingen fremgang. Føltes som jeg hadde løpt tre maraton på radShit! Dét er egentlig det jeg er aller mest bekymret for, at det skal ta veldig lang tid! Jeg forventer jo nå en rask og grei fødsel siden jeg hadde det sist, men tenk om det blir helt motsatt!![]()
Ingen fødsler er like, og alt slitet er såååå verdt det, så ingen vits i å bruke tid og energi på å grue segHeldigvis lenge til fødselen![]()
Trøster meg litt med det![]()
Når bestiller dere legetime?
Er det ikke en uke man skal ta blodprøver?
Jeg ringer sykehuset i morgen. Hadde exu i april, og blir derfor fulgt godt opp. Håper det stemmer i praksis!Heldigvis lenge til fødselen![]()
Trøster meg litt med det![]()
Når bestiller dere legetime?
Er det ikke en uke man skal ta blodprøver?