Skravletråd 1-10 mars

God morgen:) sovnet igjen i ti tiden så nå våknet jeg av at sambo kom hjem <3
 
Lyst til å soooove nå : P
 
Endelig har formen min blitt bedre så da kan jeg bidra litt mer i dag :talk017
 
Ah... måtte ha meg ei ny bukse i dag og fant ut i prøverommet at jeg faktisk ser ut som ei surra svinesteik. YEY! Drukna mine sorger ved å ta meg en melkerull!
...og det var dagens syting :)
 
Ah... måtte ha meg ei ny bukse i dag og fant ut i prøverommet at jeg faktisk ser ut som ei surra svinesteik. YEY! Drukna mine sorger ved å ta meg en melkerull!
...og det var dagens syting :)
Haha. Misliker selv sterkt de prøverommene med speil alle veier :( har virkelig ikke lyst å se alle vinkler av meg selv nå :(
 
Haha. Misliker selv sterkt de prøverommene med speil alle veier :( har virkelig ikke lyst å se alle vinkler av meg selv nå :(


nei æsj, misliker virkelig kroppen nå.... eser ut alle veia :eek: Og når alle spør om jeg er sikker på det ikke er tvillinga som kommer, så vet en at en kanskje e litt stor ;)
 
nei æsj, misliker virkelig kroppen nå.... eser ut alle veia :eek: Og når alle spør om jeg er sikker på det ikke er tvillinga som kommer, så vet en at en kanskje e litt stor ;)
Den er litt slem den kommentaren hehe
 
Ah... måtte ha meg ei ny bukse i dag og fant ut i prøverommet at jeg faktisk ser ut som ei surra svinesteik. YEY! Drukna mine sorger ved å ta meg en melkerull!
...og det var dagens syting :)
Ikkje talom at eg beveger meg inn på et prøverom.. nei fysj! :p
 
Er ikke så gøy å handle tøy til seg selv i det heletatt lengre syntes jeg så :)
 
Ah... måtte ha meg ei ny bukse i dag og fant ut i prøverommet at jeg faktisk ser ut som ei surra svinesteik. YEY! Drukna mine sorger ved å ta meg en melkerull!
...og det var dagens syting :)
You an me both.. Prøvde bikini i dag.. Ikke akkurat kjempekjekt til vanlig en gang, men nå tar det bare kaka. Heldigvs slipper jeg stort sett å se meg selv ( bare jeg unngår speil) . Det er alle de andre stakkarane i svømmehallen som må tåle synet :p


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
You an me both.. Prøvde bikini i dag.. Ikke akkurat kjempekjekt til vanlig en gang, men nå tar det bare kaka. Heldigvs slipper jeg stort sett å se meg selv ( bare jeg unngår speil) . Det er alle de andre stakkarane i svømmehallen som må tåle synet :p


Sent from my iPad using Tapatalk HD

haha... ja det er helt tragisk :) Heldigvis ikke lenge igjen før en kan begynne å gjøre noe med det :D
 
med ei bukse igjen som ikke var hull i, måtte jeg. Kava på meg kynnere i prøverommet i hytt og gevær noe som gjor handleturen optimal :) haha... sofan er ekstra god i kveld :)
Skjønner godt at sofaen er ekstra god då ja! Neste gang får du deponere på klærna og prøve de heime;) hehe
 
I dag har jeg kjøpt inn dyne og pute og sengetrekk til baby! Nå er hele senga i boks! Endte opp med fiberdyne da, og dunpute faktisk! Og fikk da sengesett med på kjøpe fordi princess har 3 for 2! :)

I tillegg har pappa vært her og hjulpet meg og gubben å henge opp rullgardiner! Nå slipper vi irriterende sollys og lyse nettet og lyset fra utgangapartiet som lyser opp hele leiligheten vår! Hurra!

ImageUploadedByBV Forum1362606911.395153.jpg
 
I dag har jeg kjøpt inn dyne og pute og sengetrekk til baby! Nå er hele senga i boks! Endte opp med fiberdyne da, og dunpute faktisk! Og fikk da sengesett med på kjøpe fordi princess har 3 for 2! :)

I tillegg har pappa vært her og hjulpet meg og gubben å henge opp rullgardiner! Nå slipper vi irriterende sollys og lyse nettet og lyset fra utgangapartiet som lyser opp hele leiligheten vår! Hurra!

Vis vedlegget 6988

STEIKJE FINE GARDINER! :) de var fine! Slitan med nye rullegardiner :)
 
Så deilig å få gjort så mye då! Hadde de mykje fine baby ting på princess?
 
Back
Topp