Skravletråd 1-10 mars

Med tanke på de nye reglene. Gjelder ikke denne tråden i krigen lengre da? Eller ?
 
Jo så lenge vi svarer kvarandre og kommer med noe som opptar oss er det vel lov.. syns denne er veldig grei så slipper vi å åpne noe enormt med tråder for å si en liten ting:p
 
Vært på kontroll i dag og det var litt godt etter at jeg har vært dårlig i 2 dager. Ekstrem kvalme og magesmerter som kommer og går, samt at jeg plages mye med hevelse i bena. Blodtrykket var fint, men litt protein i urinen samt at legen reagerte på magesmertene (jeg er og trykkøm under og rundt navlen) og at jeg er så hoven (hun såg at jeg også har hevelse i ansiktet). Jeg har gått opp en del på kort tid noe hun også reagerte på i forhold til hvordan vektøkningen har vært gjennom svangerskapet så langt. Så nå skal jeg på kontroll på sykehuset i morgen, ultralyd ++ for å sjekke morkaken m.m.
Lille sparker godt vertfall :) men jeg kjenner at jeg er spent!
 
Vært på kontroll i dag og det var litt godt etter at jeg har vært dårlig i 2 dager. Ekstrem kvalme og magesmerter som kommer og går, samt at jeg plages mye med hevelse i bena. Blodtrykket var fint, men litt protein i urinen samt at legen reagerte på magesmertene (jeg er og trykkøm under og rundt navlen) og at jeg er så hoven (hun såg at jeg også har hevelse i ansiktet). Jeg har gått opp en del på kort tid noe hun også reagerte på i forhold til hvordan vektøkningen har vært gjennom svangerskapet så langt. Så nå skal jeg på kontroll på sykehuset i morgen, ultralyd ++ for å sjekke morkaken m.m.
Lille sparker godt vertfall :) men jeg kjenner at jeg er spent!

Spent er en bra følelse! Bekrymring er unødvendig. Syns du har et godt synspunkt på dette! Alt ordener seg nok og du er jo i gode hender når de tar deg på kontroll og for å sjekke alt ! Lykke til <3
 
Takk for det :) satser jo på at alt er fint, men syns det er veldig greit at legen min ville ha meg på en sjekk. For å utelukke diverse :)
 
Nå er det forøvrig 3 mai-babyer som er født! <3 det virker som om alle mammaene og babayene er friske og blir friskere og sterkere for hver dag som går! :D
 
Takk for det :) satser jo på at alt er fint, men syns det er veldig greit at legen min ville ha meg på en sjekk. For å utelukke diverse :)
Godt du blir tatt alvorlig og de tar en grundig sjekk :) masse lykke til i dag :)
 
Nå er det forøvrig 3 mai-babyer som er født! <3 det virker som om alle mammaene og babayene er friske og blir friskere og sterkere for hver dag som går! :D
Ja, enn det :) får nesten litt panikk, tenk at de små kan komme allerede nå :)
 
Nå er det forøvrig 3 mai-babyer som er født! <3 det virker som om alle mammaene og babayene er friske og blir friskere og sterkere for hver dag som går! :D
Hææ? Hvem ? Ser ikke noe tråd om det jeg :(
 
Håper det :)
 
Nå er det forøvrig 3 mai-babyer som er født! <3 det virker som om alle mammaene og babayene er friske og blir friskere og sterkere for hver dag som går! :D
Oi..... Huff.. håper virkelig alle blir 100% friske og raske... Skummelt når de kommer så tidlig...

Blir disse nevnt på fb siden de ikke er her eller er du den vi alle skal sladdre til... ??:p
 
Back
Topp