Skravletråd 1-10 mars

kariness

Elsker forumet
Er ikke dette en ide? Så ikke det blir så mye rot med nye tråder på forsiden vår hele tiden?
Så slenger vi inn alle småting vi vil snakke om her h smæck smæck så har vi masse aktivitet! :D
 
Det var lurt :)
 
Veldig lurt. Men synes ofte det fort blir litt "rotete" i skravletrådene, og greier ikke helt å følge med der;)
 
Sneik litt på gruppene rundt oss :) hjelpes dem kan skrive :( er godt jeg ikke har planer i helgen da hehe
 
Det er godt det er snittmålinger da! Vi får krysse fingrene for at de har maaaaaaaange påmeldte også, da må de gjøre en skikkelig insats i alle fall ^^ det er godt det er litt mer rettferdig på gruppekrigen nå =)
 
Åhh det er det ja :) det var da enda godt :)
 
Veldig lurt. Men synes ofte det fort blir litt "rotete" i skravletrådene, og greier ikke helt å følge med der;)
Ja det skjønner jeg godt. Blir mer å kommentere de siste innleggene kanskje ^^ å komme med sine egne ting :p
 
Åhh det er det ja :) det var da enda godt :)

ja, synes det er fantastisk =) er lettere å "kjempe kampen" mot andre terminforum som gjerne har 20-30 stykker påmeldt =P på vårt forum er vi 13 =) =)
 
Kjekk tråd,lurt:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Kjempe lurt :) må bli flinkere til å henge her inne, men siden jeg fikk iPad i bursdagsgave i går og appen er super så tror jeg det går helt fint :)
 
Veldig lurt:) eg er på besøk hos min kusine, så er bare innom avogtil.. er begrenset kor mye mobilen er i bruk når det plutselig er 3 barn her.. hehe vi har vært og matet ender og spilt fotball.. no er det avskalling inne;)
 
Kjempe lurt :) må bli flinkere til å henge her inne, men siden jeg fikk iPad i bursdagsgave i går og appen er super så tror jeg det går helt fint :)
Gratulerer med dagen på overstått da :)
 
Så koselig!! Nyt det da:) kos deg masse :)
 
Lurt, ja :) Vi har kost oss med skoshopping til vesla og pølser hos besteforeldrene i dag :) Mett i bollemagen miin :p
 
Når får vi vite hvordan vi ligger Ann? :) syntes vi er flinke til å skravle jeg :)
 
Smart med slik tråd men noen blir så lange at jeg rett og slett ikke orker/klarer å lese alt....
Det gjør aldri jeg heller. Leser de siste kommentarene når jeg er inne og svarer på dem:) en skravletråd er jo for det som er litt mindre "viktig" så da MÅ man jo ikke svare eller se alt!
 
ImageUploadedByBV Forum1362161325.326286.jpg måtte bare legge ut denne :) likte den :) :)
 
Back
Topp