Skravle i vei
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tja, vi skal feire jul med samboers familie. Alle har adhd både store og små - gruer meg litt til og med datteren min på 1 år synes det blir litt for meget Og hvis ikke disse testene mine øker betraktelig innen julaften så tror jeg at jeg kommer til å slite max med humøret mitt gleder meg til å reise på hytta til min familie 1. juledag da - uansett hva testene skulle sagtMen hva skal vi skravle om? Er dere klare til jul? Vi pusser opp, men jeg tror vi blir ferdig på alle arenaer, både jul og annet, i morgen
Åh, det er slitsomt med mye liv og høyt tempo. Vi er ikke så mange, blir 7 stykk på julaften og det er bare vi som har barn kan det være en idé om du ikke tester i morgen og heller tester på julaften? Da burde det være enklere å se stigningen på testene dine? Jeg synes de ser fine ut så langt, men skjønner at det kan være lett å bli stressaTja, vi skal feire jul med samboers familie. Alle har adhd både store og små - gruer meg litt til og med datteren min på 1 år synes det blir litt for meget Og hvis ikke disse testene mine øker betraktelig innen julaften så tror jeg at jeg kommer til å slite max med humøret mitt gleder meg til å reise på hytta til min familie 1. juledag da - uansett hva testene skulle sagt
Ja, er litt slitsomt. Men skal prøve å fokusere så mye jeg kan på lillemor, og kose oss masse Kjenner at jeg ikke klarer å la være testingen. Er så avhengig hadde absolutt vært det beste. Selv om man ikke skal sammenligne så ser jeg din strek er veldig fin og sterk i forhold til min. Får bare se om det utvikler seg, foreløpig i dag så er de iallfall sterkere for hver gangÅh, det er slitsomt med mye liv og høyt tempo. Vi er ikke så mange, blir 7 stykk på julaften og det er bare vi som har barn kan det være en idé om du ikke tester i morgen og heller tester på julaften? Da burde det være enklere å se stigningen på testene dine? Jeg synes de ser fine ut så langt, men skjønner at det kan være lett å bli stressa
Åånei Så utrolig kjipt! Har du testet noe mer?Så godt å høre det er julekaos flere plasser! Kaos her og, men skal prøve å nyte så godt vi kan både for oss selv og med svigerfamilie.
Jeg ser ut til å snart måtte hoppe av lasset her, blødninger og vondt. Så håper jeg inderlig jeg tar feil, men kjennes ikke slik ut. Håper det går riktig vei for dere andre
Tok sterke tester i går, men tenker jeg får vente noen dager å ta nye tester. Tror det blir mest pålitelig. Første spontanabort for min del, så vet liksom ikke heelt hvordan jeg skal forholde meg til det.Åånei Så utrolig kjipt! Har du testet noe mer?
Ja, det er nok lurt. Håper det bare er en uskyldig blødning og at det går braTok sterke tester i går, men tenker jeg får vente noen dager å ta nye tester. Tror det blir mest pålitelig. Første spontanabort for min del, så vet liksom ikke heelt hvordan jeg skal forholde meg til det.
Jeg tror jeg ligger en dag foran deg eller to? Jeg hadde positiv EL test 7/12, fertility friend mener EL var samme dag, mens premom mener el var 8/12. Det er vel 15-16 dpo tror jeg. Det viktigste er i alle fall at stigningen på dine egne tester viser framgang, og det gjør deJa, er litt slitsomt. Men skal prøve å fokusere så mye jeg kan på lillemor, og kose oss masse Kjenner at jeg ikke klarer å la være testingen. Er så avhengig hadde absolutt vært det beste. Selv om man ikke skal sammenligne så ser jeg din strek er veldig fin og sterk i forhold til min. Får bare se om det utvikler seg, foreløpig i dag så er de iallfall sterkere for hver gang
Håper det er helt uskyldig og at alt er bra håper testene fortsetter å holde seg sterkeSå godt å høre det er julekaos flere plasser! Kaos her og, men skal prøve å nyte så godt vi kan både for oss selv og med svigerfamilie.
Jeg ser ut til å snart måtte hoppe av lasset her, blødninger og vondt. Så håper jeg inderlig jeg tar feil, men kjennes ikke slik ut. Håper det går riktig vei for dere andre
Jeg hadde positiv EL test 8/12 og el 9/12Jeg tror jeg ligger en dag foran deg eller to? Jeg hadde positiv EL test 7/12, fertility friend mener EL var samme dag, mens premom mener el var 8/12. Det er vel 15-16 dpo tror jeg. Det viktigste er i alle fall at stigningen på dine egne tester viser framgang, og det gjør de
Veldig godt å høre at bekymringene har roet seg litt. Trenger liksom ikke den bekymringen på toppen av alt relatert julJeg hadde positiv EL test 8/12 og el 9/12
Testene viser fremgang, så stresser ikke så veldig med det nå
Skulle vi ha startet opp noen tråder med såkalte «leker» (under riktig forum), for å få spammet litt på veien mot 5000 innlegg og skjult forum?
Enig! Jeg bare kom ikke så langt, har litt tett program i disse dager ble ferdig med oppussing i dag, bare rydding og vasking i kveld, så er det klartGod idé! Jeg er ikke så dreven på sånt, men vi kan vel stjele litt ideer fra andre terminforum!
Enig! Jeg bare kom ikke så langt, har litt tett program i disse dager ble ferdig med oppussing i dag, bare rydding og vasking i kveld, så er det klart
Enig, mye å kave seg gjennom akkurat nåDette får blir "prosjekt romjul", tenker jeg!