* SKRAVLETRÅDEN *

Jeg fant ikke så mange bilder på mai, får kikke på juni heller :)

Bah, operasjon og graviditet er en dårlig kombo! Måtte fjerne blindtarmen natt til mandag, og selv om jeg er 14+0 i dag og så godt som kvitt kvalmen ble jeg såå kvalm av narkosen! :P
Men det ble heldigvis rimelig udramatisk, glad for det!

Bah, operasjon og graviditet er en dårlig kombo! Måtte fjerne blindtarmen natt til mandag, og selv om jeg er 14+0 i dag og så godt som kvitt kvalmen ble jeg såå kvalm av narkosen! :p

Så bra at alt gikk bra, selv om ekstra kvalme ikke er noe vi behøver akkurat nå nei. :p

Bah, operasjon og graviditet er en dårlig kombo! Måtte fjerne blindtarmen natt til mandag, og selv om jeg er 14+0 i dag og så godt som kvitt kvalmen ble jeg såå kvalm av narkosen! :P

God bedring:)

Bah, operasjon og graviditet er en dårlig kombo! Måtte fjerne blindtarmen natt til mandag, og selv om jeg er 14+0 i dag og så godt som kvitt kvalmen ble jeg såå kvalm av narkosen! :p
Så bra alt gikk som det skulle!! :) god bedring :)

10 daga t ul :) Kanskje vi får vit kjønn da :)

Spennende da!!! Jeg er så syyyykt spent på kjønn!! Er skikkelig nysgjerrigper av meg... Er nysgjerrig på alle deres bebiser også!! På kjønn osv :p

Ska ikkje klage, vore så si symptom fri heile graviditeten. Men nå har omgangssyken kommet, er heeeelt tappa for krefter, og plutselig minnet d veldig om forrige sv.skap :( nei, hatten av til alle dere som har slitt og sliter med kvalme og oppkast! !!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ska ikkje klage, vore så si symptom fri heile graviditeten. Men nå har omgangssyken kommet, er heeeelt tappa for krefter, og plutselig minnet d veldig om forrige sv.skap :( nei, hatten av til alle dere som har slitt og sliter med kvalme og oppkast! !!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Huffda. God bedring!

Liker virkelig ikke å skrive oppgave etter en laaang dag på jobb :( vil SOVE

All ære til deg om du klarer det!

Du er flink!! Jeg er imponert over hvordan du står på altså!!

Må man så må man :) hehe. Har aller mest lyst å legge meg ned å gråte som et lite barn, men kan jo ikke det. Skal jeg komme meg opp og fram så må jeg nesten bare stå på! Dessuten er det godt med alt som er gjort ;) det er bare utrolig dumt og teit når det står på. Nå er jeg snaaart ferdig. Skal levere inn til veiledning straks, og da skal jeg legge meg på sofaen med potetgull (!!!!!!) og se Home and Away :D

Æsj,mobiln min har dødd.....så no e æ uten mobil i 2-3 daga...bestilt ny fra nett ikveill :)

Back
Topp