Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bah, operasjon og graviditet er en dårlig kombo! Måtte fjerne blindtarmen natt til mandag, og selv om jeg er 14+0 i dag og så godt som kvitt kvalmen ble jeg såå kvalm av narkosen!
Men det ble heldigvis rimelig udramatisk, glad for det!
Hihi, jeg har bodd i nabokommunen til både bjugn og namsos, og gått skole i namsosÆ kjæm ifra Bjugn,men bor i Namsos![]()
Bah, operasjon og graviditet er en dårlig kombo! Måtte fjerne blindtarmen natt til mandag, og selv om jeg er 14+0 i dag og så godt som kvitt kvalmen ble jeg såå kvalm av narkosen!
Hehehehe,verden e itj storHihi, jeg har bodd i nabokommunen til både bjugn og namsos, og gått skole i namsos![]()
Så bra alt gikk som det skulle!!Bah, operasjon og graviditet er en dårlig kombo! Måtte fjerne blindtarmen natt til mandag, og selv om jeg er 14+0 i dag og så godt som kvitt kvalmen ble jeg såå kvalm av narkosen!
Ska ikkje klage, vore så si symptom fri heile graviditeten. Men nå har omgangssyken kommet, er heeeelt tappa for krefter, og plutselig minnet d veldig om forrige sv.skapnei, hatten av til alle dere som har slitt og sliter med kvalme og oppkast! !!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
All ære til deg om du klarer det!Liker virkelig ikke å skrive oppgave etter en laaang dag på jobbvil SOVE
Du er flink!! Jeg er imponert over hvordan du står på altså!!Liker virkelig ikke å skrive oppgave etter en laaang dag på jobbvil SOVE
All ære til deg om du klarer det!
Du er flink!! Jeg er imponert over hvordan du står på altså!!