D e mest artiHøres både gøy og slitsomt ut![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
D e mest artiHøres både gøy og slitsomt ut![]()
Så hyggelig at dere kan dra sammenD e mest artiÆ å ei venninne som å e gravid ska ivei
![]()
Aha, æsj så tungvinthahaha takk for svar
![]()
HahahaDu. Hvordan er det egentlig med 2. trimester? Noen steder står det fra 12+1 noen steder fra 13+0, noen steder fra 13+3 (starten på 4. svangerskapsmåned) og noen steder fra 14+0... Jeg synes det er totalt forvirrende.
*Taster på app på mobilen*
Jeg ble så glad!! Jeg snek litt på oktober, og så at liisjja fra FS har blitt gravidså herlig!!
Det er så mange bra damer på FS som jeg vil at skal over på terminforum nå. Så du at FruJohnsen har flyttet til oktober også?

Hahahajeg også! men fant flest sider hvor det står fra og med uke 15 (altså 14+0 og utover )
Om jeg tar feil, så regner jeg med noen retter meg![]()
De lærde strides vel, men jeg legger en stemme på 13+3 som blir så nære som mulig 1/3 av fullgåttHahahajeg også! men fant flest sider hvor det står fra og med uke 15 (altså 14+0 og utover )
Om jeg tar feil, så regner jeg med noen retter meg![]()
De lærde strides vel, men jeg legger en stemme på 13+3 som blir så nære som mulig 1/3 av fullgått![]()
Ja. Det er vel nøyaktig 1/3?40/3 er 13,3. Med den mattematikken er tredje semester fra 26,6, og det er 26+6 som er starten på 7. måned, så det blir jo de siste tre månedene det og, og stemmer ganske bra mer 26,6. Jaja.. Jeg prøvde ikke å lage dårlig stemning eller noe, synes det var bra med ny oppropstråd. Jeg bare var nysgjerrig på hva som er årsaken til at det finnes fire ulike starttidspunkt på 2. trimester.
Haha... Får se hva legen sier når jeg er der da.
Så leste jeg da noe om at 1. Trimester omhandler mest organ, 2. Trommesett er vekst, og på appen min (hvor det også står at 2. Trimester star fra 14+0) så er det fokus på lungene og at det tisser (kniiis) og drikker i/av fostervannet.. Dette er i uke 14 (13+0-13+6)...De lærde strides vel, men jeg legger en stemme på 13+3 som blir så nære som mulig 1/3 av fullgått![]()
Tror det var for et par uker siden.. Tror nicket er fru.endelig...(?) fikk ikke med meg jegVar det ikke noen her som skulle være med på kakekrigen? Var det denne uken eller en annen uke hun skulle være med? Hvem var det igjen?![]()
Flere som sliter med at forumet henger seg opp, vil ikke vises (jobber med å dukke opp side på skjermen) nettsiden www.babyverden.no funker fint, men, forum.babyverden.no er treig ganske ofte her...
Æ kjæm ifra Bjugn,men bor i NamsosSå hyggelig at dere kan dra sammen
Kan jeg spørre hvor du er fra, forresten? Ser at du er trønder altså, bare lurer på hvor![]()
Hurra!!
Jeg sniker også, men mest på juli, faktisk. Syns tida snegler avgårde, så januar/februar klarer jeg ikke å forholde meg til. Men juli er bare 0,5-5 uker foran (lenge nok!! Alt som er mer enn én uke er kjempelenge til). Og da er det litt sprøtt å tenke på at oul er om 4,5 uker. (mulig dette ble litt rotete, men i mitt hode er det klinkende klart
)
Ja. Det er vel nøyaktig 1/3?40/3 er 13,3. Med den mattematikken er tredje semester fra 26,6, og det er 26+6 som er starten på 7. måned, så det blir jo de siste tre månedene det og, og stemmer ganske bra mer 26,6. Jaja.. Jeg prøvde ikke å lage dårlig stemning eller noe, synes det var bra med ny oppropstråd. Jeg bare var nysgjerrig på hva som er årsaken til at det finnes fire ulike starttidspunkt på 2. trimester.
Haha... Får se hva legen sier når jeg er der da.
På juni har de mange fine magebilder.Det synes jeg er koselig å titte på.
Januar er for langt foran for min del og, de har jo født. Jeg har altfor mange tanker om de neste månedene og etter hvert fødsel, så det å forholde seg til at jeg skal ha en baby til slutt det er litt for mye på en gang.
![]()
Å der må jeg inn å kikke, de på mai/juni er vel rundt 20 uker nå, må vel ha fine mager de daGleder meg til jeg får en liten kul. Men jeg får vel kul over hele magen slikt som sist. Får skikkelig gravid mage fra uke 35 eller noe blæ..
Men skal ikke klage, da blir det jo lett å bære på.