* SKRAVLETRÅDEN *

Snaaaart hælg igjæn jo :) Ukan går da sååååå fort :)

Jeg syns tida går sakte. Fremdeles enda en dag igjen av uka, og den blir minst like tung som den i dag siden jeg enda ikke har lagt meg og begynt å samle søvn. Er så trøtt på jobb at det er helt ille. Og jeg har faktisk vært flink til å komme meg noenlunde tidlig i seng. Ai. Men ok, de siste ca to ukene skal jeg gå med på at har gått litt fortere enn de foregående ca 12, som gikk så ekstreeeeemt sakte. ;)

Å, herlig at det er fredag. Har begynt å bli forkjøla også, så håper ikke formen blir altfor dårlig i helga...

Vi har barnefri... Gurimalla så kjedelig :p
Samboeren er på besøk hos noen venner, og her sitter jeg.. Håper vi kan finne på noe koselig i morgen hvertfall :)
Barnefri helt til tirsdag! Herregud - jeg kommer til å få anfall! :smiley-angry017

Jeg har overnattingsbesøk av niesen min, vi koser oss! Selv om hun er mest opptart av iPad'en til tante :p

Søta holder besøk av ei venninne. Jeg har laga smoothie, smurt skiver med nugatti og satt på film til dem.. Selv halvsover jeg på sofaen. :rolleyes:

Sovna på sofaen halv ni... På en fredag...:wtf
Disse smileyene er hysteriske ;:bootyshake:schoked025:happy093.:finger004

Samme her! Begynner å bli utålmodig :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Her også! Vurderer å ringe å høre på mandag. Tenk å la gravide kvinner vente på denne måten :D

Her også! Vurderer å ringe å høre på mandag. Tenk å la gravide kvinner vente på denne måten :D

Har tenkt tanken jeg og :p kommer den ikke i løpet av uka må jeg nok ringe dem! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her har bekkenløsning meldt sin ankomst :( Fått henvisning til fysiologi...men 2-3 med ventetid her..... Er 11+1 i dag!! Blir fint... Vagger når jeg går, vondt å sitte og vondt å stå, og ett bein som svikter.... Bah...:angry

Back
Topp