Hvor mange har du hatt tilsammen da? Hun akupunktøren min sa og det. Kan prøve, men ikke alle har virkning ! Men villig til å prøve ganske mye!! Helt enig, eneste som får meg og ut av døra. Og av og til må jeg hente eller levere dattra i bhg. Så godt å høre!! Han som er min gyn sier akkurat det samme, og det hjelper litt det ja! Huff, jeg håper vi snart blir bedre!!Jeg også prøver akupunktur, men har ikke hatt noen effekt enda. Skal ha én time til før jordmor mener at vi må gi meg opp. Hun har vært ærlig fra første time da, det er absolutt ikke alle som har effekt. Og så minnet hun meg forresten på dette med å ha dårlig samvittighet for sykemelding sist gang: "Hva nytte skulle du gjort på jobb nå? Du hadde ikke vært til nytte for noen andre, og det hadde hvert fall ikke vært nyttig for kroppen din og deg!" Jeg er jo helt enig, men veldig godt å få det bekreftet av en som ser meg og se hvor dårlig form jeg er i. Det er heldigvis kort vei til jordmor, så jeg klarer å karre meg dit med bilen, men det og legetimer er det eneste som får meg ut av døren nå for tiden. Blir jo så sliten etterpå.