* SKRAVLETRÅDEN *

Blir bare mer og mer sliten jeg :( i dag var det hardt å stå opp, selv om jeg la meg tidlig...

Det verste er at hverdagen bare blir mer og mer stressende etterkvart :O

Idag er kvalmen verre enn noen gang! Hver dotur ender i oppkast.. haff.. gudskjelov er det bhg på snuppa igjen imorgen, så jeg får slappet ordentlig av. Dette er sliiiitsomt! :/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Utrolig godt å kom heim igjæn :) Borte bra,men hjemme best :)

Synes den går fort, samtidig som det går tregt... :p om dere skjønner hva jeg mener :p jeg gleder meg til magen kommer, til shoppinga kan begynne, til barnerommet skal innredes osv osv :)

Blir bare mer og mer sliten jeg :( i dag var det hardt å stå opp, selv om jeg la meg tidlig...

Det verste er at hverdagen bare blir mer og mer stressende etterkvart :O

Hehe...ja, føler det samme. Regner med det er en del hormoner som kludrer til tankene. Akkurat nå klarer jeg alt, men igår ville jeg bare legge meg ned å grine :p

Oh.. Pølsegrateng skal vi jammen ha i morgen tror jeg!
Mm

Idag er der lasagne hos pappa :-)

Hjelp!!! Tror jeg kjente livmora idag!! Våknet imorrest tissatrengt som få (og det gjør så vondt nå, å være tissatrengt), så holdt en hånd nederst på magen (fordi det gjorde vondt) og der kjente jeg noe "hardt" som på en måte stakk litt ut, på størrelse med en knyttneve, skal ikke det stemme omtrent???

Omg!!! Dør om jeg kjenner min egen livmor altså :p høres såååå skummelt ut

Hahaha jeg tror jeg døde litt :p trakk til meg hånda som om jeg hadde tatt på stekeplata :p var litt ekkelt på en måte :p

Det kan jeg tenke meg! Haha :p
Er litt sånn skremt av min egen kropp av og til så. Så tenker jeg på de som er prøvere, og som kjenner på livmortappen feks.. Blitt litt sånn wooow! Hadde ikke takla det :p svimt av tvert! Haha

Det kan jeg tenke meg! Haha :p
Er litt sånn skremt av min egen kropp av og til så. Så tenker jeg på de som er prøvere, og som kjenner på livmortappen feks.. Blitt litt sånn wooow! Hadde ikke takla det :p svimt av tvert! Haha
Hahaha var prøver i 8 mnd, turte aldri å kjenne på livmortappen :p hahaha

Hurra, i dag er jeg 13 fullgåtte uker. Selvom jeg synes tiden snegler seg avgårde, så har jo tiden etter jul gått veldig fort. Gleder meg bare til det skjer litt mer med kroppen min nå. Skulle ønsker jeg kunne få litt skikkelig mage snart!

Back
Topp