* SKRAVLETRÅDEN *

Nei, vi har ikke mulighet å få kjøpt nytt før det gamle er solgt :oops: Så bor vi veldig usentralt, så området er desverre ikke atraktivt.... Nabohuset har stått for salg siden i sommer :eek: men det er overprisa som bare juling da...
Sa banken at dere ikke fikk kjøpe før dere har solgt? Trodde man kunne få kjøpe før man solgte og da fryse lånet på gamle huset? Det er jo mange som kjøper før de selger. Men det spørst vel om det er attraktivt område eller ikke. Her er det bygge-boom nå. Husene hopper opp overalt.

ops, trodde jeg var inne på september :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hvordan søker man? :p

Se på tråden "August 2014 har fått skjult gruppe" som moderator Tamara har skrevet. :) Den ligger ganske høyt oppe på forumet nå. :)

[quotå="Lykkeliten_86, post:1P919955, member: 81746"]Det er flere som har fått det allerede, men ikke så veldig mange som har søkt enda. :)[/quote]
Hvor går man inn på gruppa?:-P

Den er under "våre bilder " så gøy. Føler liksom jeg er med i en hemmelig klubb eller noe :p hahaha så teit :p

Er dere på app? I så fall må dere nok gå helt ut og fjerne august 2014 fra favoritter og legge til på nytt. Om dere er på PC kommer det nok opp med en gang. Den ligger under "Våre bilder".
Er på iPad nettleser. Men fant det nå:P

Får vi beskjed om vi er godkjent?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Det vet jeg ikke. :confused:

Jeg kan jo høre om det så jeg vet det til senere, men hvis ikke er det jo bare å trykke på den skjulte gruppen innimellom for å se om man kommer inn eller ikke etter å ha sendt søknad. :)

Det står dr vi søker. Request pendling eller noe slikt. Men når vi er godkjent så dukker vel gruppa bare opp?

Da har vi lagt huset ut for salg, det er slettes ikke de beste tidene å selge på, så er super engstelig....
Visning på torsdag... Håper virkelig at vi får solgt, akkurat nå er absolutt ALLT fullstendig usikkert :/
Lykke til!

Takk :)

Jeg spiste nettopp knekkebrød med jordbærsyltetøy og brunost... Fyyyyy det var godt.. Spørs om det er det jeg får dilla på :p

Back
Topp