* SKRAVLETRÅDEN *

Hehe flere som ikke får sove :p jeg holder på å snu døgnet tilbake igjen, men er litt vanskelig når jeg er så trøtt pga denne graviditeten, for sovner fort på sofaen sånn i 18-19 tiden, og da er det gjort...

Jeg er i en ond sirkel. Våken på natta, kjempetrøtt på jobben og sover fra jeg er hjemme fra jobb (kl. 16:00) til middagstid kl 19:00-20:00. Også pån igjen. Sliten:(

Hei! Jeg har fått en kvalmemedisin som hjelper og nå blir jeg ikke kvalm så lenge jeg spiser annenhver time. Ikke har jeg kastet opp etter at jeg begynte med den heller. Det kjennes ut som jeg er et nytt menneske som har våknet etter alvorlig sykdom. Virker som jeg blir litt trøtt av medisinen, men legen sa det går seg litt til. La meg for tidlig i går hvert fall, men pytt, hvem bryr seg om det! Jeg er ikke superkvalm lenger! Jeg har lyst til å danse! Utrolig glad nå, men fortsatt sliten i kroppen, så det tar vel noen dager før jeg er helt på topp. Må spise meg opp igjen. Jippi! :D Og da orker jeg mer BV forum igjen! ;)

*Taster på app på mobilen*

Våkna av seriøs stikking nede i magen, flere ganger i natt.. Ekkel følelse, men har ikke hatt noe blod eller brun utflod.. Håper at det er bølla som vokser... :) glad jeg har ultralyd i morgen!

Skal på første svangerskapskontroll i morgen! Gruer meg litt, for kan ikke fordra underlivsundersøkelsene. Men er lenge siden jeg tok celleprøve, så det er vel lurt å få gjort det igjen!

Hehe flere som ikke får sove :p jeg holder på å snu døgnet tilbake igjen, men er litt vanskelig når jeg er så trøtt pga denne graviditeten, for sovner fort på sofaen sånn i 18-19 tiden, og da er det gjort...

Kjenner meg igjen. Dette løser jeg ved å passe på å gå meg en tur før jeg blir trøtt. Så er jeg både våken og avslappa etterpå. Sover litt bedre om natta også da.

Skal på første svangerskapskontroll i morgen! Gruer meg litt, for kan ikke fordra underlivsundersøkelsene. Men er lenge siden jeg tok celleprøve, så det er vel lurt å få gjort det igjen!

Det er sikkert lurt med en celleprøve,men det er ikke nødvendig på denne legetimen vet du? :-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

I dag har jeg dårlig samvittighet :( skulker begynnelsen av dagen på skolen. Får heller møte opp etter lunsj..
Får ikke sove om natta, så blir helt kake av å sitte der fra 09.00-15.00. Derfor blir det 12.30 og utover i dag..

Og i morgen er det gruppearbeid hele dagen. Formen MÅ bli bedre snart!

Jeg var hos legen idag, hun brukte hjulet sitt og satte meg to dager frem på termin. Har brukt kalkulatoren her inne tidligere. Tror jeg bare venter til UL for å høre eksakt dato, hehe... ;) Har bestilt ultralyd neste torsdag, privat, er da i uke 10+0 etter mine utregninger. Spent på om alt er som det skal.
Ellers gikk legetimen problemfritt. Ser noen gruer seg til det. Blodprøve, urinprøve, måle blodtrykk og fylle ut noen papirer. Samt litt snakk. Ellers gjorde ikke jeg noe spesielt ;)

I dag har jeg dårlig samvittighet :( skulker begynnelsen av dagen på skolen. Får heller møte opp etter lunsj..
Får ikke sove om natta, så blir helt kake av å sitte der fra 09.00-15.00. Derfor blir det 12.30 og utover i dag..

Og i morgen er det gruppearbeid hele dagen. Formen MÅ bli bedre snart!

Syns du er flink som går i det hele tatt jeg. Jeg ligger rett ut på sofaen. Noe jeg jar gjort i mange dager nå. Har ingen planer om å flytte meg heller:P utenom til do... :(

Sent from my GT-P1000 using BV Forum mobile app

Syns du er flink som går i det hele tatt jeg. Jeg ligger rett ut på sofaen. Noe jeg jar gjort i mange dager nå. Har ingen planer om å flytte meg heller:p utenom til do... :(

Sent from my GT-P1000 using BV Forum mobile app

Nå skal jeg ikke ta på meg unødig skryt her, for jeg kom meg aldri på skolen i dag :(
Stod opp med ei herlig runde oppkast.. Var så kvalm og dårlig at jeg gråt. Men tenkte at jeg måtte på skolen, for jeg kan ikke få særlig mye mer fravær, så jeg kom meg avgårde. Gråt hele veien, for hvert skritt så ble jeg dårligere og dårligere. Kom inn i forelesningssalen med alle de rare og merkelige luktene, og tenkte at dette GÅR ikke. Så jeg var frekk å skreiv meg på frammøtelista og stakk derifra. Nå har jeg dårlig samvittighet, er kvalm og synes litt synd på meg selv :P

Nå skal jeg ikke ta på meg unødig skryt her, for jeg kom meg aldri på skolen i dag :(
Stod opp med ei herlig runde oppkast.. Var så kvalm og dårlig at jeg gråt. Men tenkte at jeg måtte på skolen, for jeg kan ikke få særlig mye mer fravær, så jeg kom meg avgårde. Gråt hele veien, for hvert skritt så ble jeg dårligere og dårligere. Kom inn i forelesningssalen med alle de rare og merkelige luktene, og tenkte at dette GÅR ikke. Så jeg var frekk å skreiv meg på frammøtelista og stakk derifra. Nå har jeg dårlig samvittighet, er kvalm og synes litt synd på meg selv :p

Det er veldig lov å synes synd på seg selv!! Husker ei venninne av meg ble gravid, var flere ganger med hu på do for å spy på morningen...tror ikke det var særlig gøy! Ta deg en saftis og se om det hjelper litt!!

Det er veldig lov å synes synd på seg selv!! Husker ei venninne av meg ble gravid, var flere ganger med hu på do for å spy på morningen...tror ikke det var særlig gøy! Ta deg en saftis og se om det hjelper litt!!

Det ikke særlig kult å sitte der å være kvalm i en stoor sal med 160 andre :( men det er urettferdig, for jeg VIL jo være der. Jeg bare klarer ikke :( får heller lade opp til en 7timers dag i morgen.. men da er det HELG etter det.

Jeg har tatt meg litt kiwi og plomme, så er litt bedre nå. Men grøss.. Blir serier under pledd her i dag, ja!

Så bra!
Jeg har planer om å få rydda bort litt mer julepynt her...gubben blir stadig irritert for at jeg ikke gjør noe når jeg er hjemme på dagene! Så må beyntte de anledningene hvor jeg ikke er heeelt utslått, til å gjøre en liten innsats!

Det ikke særlig kult å sitte der å være kvalm i en stoor sal med 160 andre :( men det er urettferdig, for jeg VIL jo være der. Jeg bare klarer ikke :( får heller lade opp til en 7timers dag i morgen.. men da er det HELG etter det.

Jeg har tatt meg litt kiwi og plomme, så er litt bedre nå. Men grøss.. Blir serier under pledd her i dag, ja!
Flink:) du er snart 12 uker så får håpe det går over da. Men da er det vel typisk at andre plager dukker opp:-P

Ingen spøk å være gravid student :å får jo ikke sykemelding heller, baaah

Da har vi lagt huset ut for salg, det er slettes ikke de beste tidene å selge på, så er super engstelig....
Visning på torsdag... Håper virkelig at vi får solgt, akkurat nå er absolutt ALLT fullstendig usikkert :/

Da har vi lagt huset ut for salg, det er slettes ikke de beste tidene å selge på, så er super engstelig....
Visning på torsdag... Håper virkelig at vi får solgt, akkurat nå er absolutt ALLT fullstendig usikkert :/
Håper der får solgt:) har lyst å gjøre det samme selv:) har dere kjøpt nytt?

Håper der får solgt:) har lyst å gjøre det samme selv:) har dere kjøpt nytt?

Nei, vi har ikke mulighet å få kjøpt nytt før det gamle er solgt :oops: Så bor vi veldig usentralt, så området er desverre ikke atraktivt.... Nabohuset har stått for salg siden i sommer :eek: men det er overprisa som bare juling da...

Back
Topp