K
Koffert
Guest
Hehe flere som ikke får sove
jeg holder på å snu døgnet tilbake igjen, men er litt vanskelig når jeg er så trøtt pga denne graviditeten, for sovner fort på sofaen sånn i 18-19 tiden, og da er det gjort...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe flere som ikke får sovejeg holder på å snu døgnet tilbake igjen, men er litt vanskelig når jeg er så trøtt pga denne graviditeten, for sovner fort på sofaen sånn i 18-19 tiden, og da er det gjort...
Skal på første svangerskapskontroll i morgen! Gruer meg litt, for kan ikke fordra underlivsundersøkelsene. Men er lenge siden jeg tok celleprøve, så det er vel lurt å få gjort det igjen!
I dag har jeg dårlig samvittighetskulker begynnelsen av dagen på skolen. Får heller møte opp etter lunsj..
Får ikke sove om natta, så blir helt kake av å sitte der fra 09.00-15.00. Derfor blir det 12.30 og utover i dag..
Og i morgen er det gruppearbeid hele dagen. Formen MÅ bli bedre snart!
Syns du er flink som går i det hele tatt jeg. Jeg ligger rett ut på sofaen. Noe jeg jar gjort i mange dager nå. Har ingen planer om å flytte meg hellerutenom til do...
Sent from my GT-P1000 using BV Forum mobile app
Nå skal jeg ikke ta på meg unødig skryt her, for jeg kom meg aldri på skolen i dag
Stod opp med ei herlig runde oppkast.. Var så kvalm og dårlig at jeg gråt. Men tenkte at jeg måtte på skolen, for jeg kan ikke få særlig mye mer fravær, så jeg kom meg avgårde. Gråt hele veien, for hvert skritt så ble jeg dårligere og dårligere. Kom inn i forelesningssalen med alle de rare og merkelige luktene, og tenkte at dette GÅR ikke. Så jeg var frekk å skreiv meg på frammøtelista og stakk derifra. Nå har jeg dårlig samvittighet, er kvalm og synes litt synd på meg selv![]()
Det er veldig lov å synes synd på seg selv!! Husker ei venninne av meg ble gravid, var flere ganger med hu på do for å spy på morningen...tror ikke det var særlig gøy! Ta deg en saftis og se om det hjelper litt!!
FlinkDet ikke særlig kult å sitte der å være kvalm i en stoor sal med 160 andremen det er urettferdig, for jeg VIL jo være der. Jeg bare klarer ikke
får heller lade opp til en 7timers dag i morgen.. men da er det HELG etter det.
Jeg har tatt meg litt kiwi og plomme, så er litt bedre nå. Men grøss.. Blir serier under pledd her i dag, ja!
Håper der får solgtDa har vi lagt huset ut for salg, det er slettes ikke de beste tidene å selge på, så er super engstelig....
Visning på torsdag... Håper virkelig at vi får solgt, akkurat nå er absolutt ALLT fullstendig usikkert :/
Håper der får solgthar lyst å gjøre det samme selv
har dere kjøpt nytt?