* SKRAVLETRÅDEN *

Æ trur du har ei ifarlig blødning æ å at det kjæm mensenrester innimellom å at d kjæm litt blod på grunn av livmora som strekke sæ å veks :) Har æ vorre dæ,så har æ tatt kontakt med lege eller bestilt tidlig ul privat, bærre for å sjå at aillt e i orden,så du kainn senk skuldran :)
Æ va i dag å det gjekk bærre fint, fekk sjå hjertet som slo, så no e æ betrygga å rolig :)

Ja, men jeg har allerede vært på ul i uke 7. Alt var fint da, men ja.. tror jeg skal vente på doppleren, og prøve den først. Så bestille UL når jeg er 12 uker eller noe.

Ja, men jeg har allerede vært på ul i uke 7. Alt var fint da, men ja.. tror jeg skal vente på doppleren, og prøve den først. Så bestille UL når jeg er 12 uker eller noe.
Æ har å brukt Doppler,men fant itj hjertelyden bestandig,så dein gav æ bort :) Krysse fingran for at aillt går bra å du får sjå en bitteliten baby i uke 12 :) Æ ska å på ul i uke 12 :)
Når alt såg bra ut i uke 7, så går det nok bærre bra :)

Pass på så du ikke får gravid-gløden, men en gang du får den blir du avslørt :p

"Bare" 12 dager til det er min tur.
Noen som har en 1/2 julekalender å låne bort?
Hehehehehe, det ska æ prøv å unngå ;) Heldigvis e æ smilanes å gla uansett, så trur neppe æ blir avslørt pga det :)

Har dessverre ingen 1/2 julekalender... :)

Kvalmen har ankommet.. Jeg spyr uti gata, henger over doskåla, det skjer når jeg blir sulten, noe som er i tide og utide og veeeeldig brått :p jeg som tidligere har klaget på manglende symptomer :p

Håpet alle har hatt en fin jul <3 det var mange smil og klemmer når jeg slapp nyheten ;)

Ul er stas ja :-) har allerede vært en runde. Ny time om en ukes tid. Godt å bli ordentlig fulgt opp!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Nå har jeg lyst til å klage..

Vi skal ha biff men stuede sopp og grønnsager, maispure og ovnsstekte poteter.

Jeg har lyst på et glass rødvin!!!!

(Får lukte på glasset til mannen)

Nå har jeg lyst til å klage..

Vi skal ha biff men stuede sopp og grønnsager, maispure og ovnsstekte poteter.

Jeg har lyst på et glass rødvin!!!!

(Får lukte på glasset til mannen)
Hahaha, mannen tok seg et glass rødt, måtte sette seg på andre siden av rommet.. Jeg må innrømme at jeg trodde det var litt tull dette med ekstrem luktesans... Men herremin!!! Jeg lukter alt fra milevis avstand, og mye av det jeg vanligvis liker lukten av, blir jeg kvalm av nå :p som f.eks vin :p

Back
Topp