* SKRAVLETRÅDEN *

Hva gjør damene på lille julaften?

Har akkurat spist frokost.
Skal til å pakke.
Drar deretter til mamma, med en liten svip tur innom noen venner på veien.

I kveld blir det pynting av juletre (igjen, pyntet vårt i går), og god mat

Startet dagen med å ligge i senga til verste kvalmen :pale var gitt seg. Nå har jeg akkurat fått i meg min vanlige gravidfrokost som består av 2 Krisprolls, 1 folattablett, 1 glass vann og en vitaminbjørn. :)
Nå satser jeg på at dagen starter snart. Må hente en pakke på postkontoret, handle litt, ordne juleklærne til familien :smiley-chores007 og pakke inn de siste gavene :) Ut over det, så skal jeg bare ta livet med ro :)

God jul :greet008

Skulle egentlig på jobb i går, men har vært kvalm hele helga, og i gårkveld begynte jeg å kaste opp, så gav beskjed til sjefen at jeg ble hjemme i dag, fortalte hu heldigvis på fredag, at jeg var gravid, så da trengte jeg ikke forklare så mye! :)
Tror det hadde gått litt forlenge siden jeg spiste sist, også bestilte vi pizza, men den ble bare liggende og ulme til den kom opp igjen, så da gikk jeg og la meg. Halv tolv kom guttungen tassende, han hadde klatra ut av senga...sendte han inn til papsen sin, men ti på fem i natt kom han tuslende tilbake, så da fikk han ligge hos meg til gubben stod opp. Også sov jeg en time til. Tror jeg sov 11t i natt, og det hadde jeg jammen behov for!!! :)
Føler meg hvertfall bedre i dag, ikke så kvalm, så prøver å få i meg mest mulig drikke og litt mat, så jeg ikke blir kvalm igjen :)

fy F@!"£#!! Sitter å ser på fødeavdelingen på Fem... å en av damene får jaggu meg kjeft av kællen mens de er på sykehuset! Bare fordi ho bare er noen få cm og måtte ta keisersnitt sist (skrudde på midt i programmet så har ikke fått med meg alt) men kjente jeg ble skikkelig irritert her jeg sitter! Tenk å oppføre seg slik æ? Han ville heller hjem å sove?!

Vi er hos svigers. Svigermor tok frøkna i dag og jeg fikk ristet loff på senga. Vi skal besøke litt venner og foreldrene mine senere i dag, så her er det fullt program. Om å gjøre å holde kvalmen borte...

fy F@!"£#!! Sitter å ser på fødeavdelingen på Fem... å en av damene får jaggu meg kjeft av kællen mens de er på sykehuset! Bare fordi ho bare er noen få cm og måtte ta keisersnitt sist (skrudde på midt i programmet så har ikke fått med meg alt) men kjente jeg ble skikkelig irritert her jeg sitter! Tenk å oppføre seg slik æ? Han ville heller hjem å sove?!

Haha, jeg klarer ikke se på den programmet en gang jeg! Får noia/og eller blir forbanna.

Hadde egentlig lyst til å se i dag, men ungene sitter og ser "Mikkes jul i Andeby"

Sitter i stua til min mormor og har nettopp spist frokost. Uke 9 i morgen, og kvalmen har begynt å bedre seg litt. Frokosten gikk ned uten problemer og nå sitter jeg og nyter den HVITE (jippi!) utsikten og tekster med kjæresten, som er hjemme fremdeles. I dag tenke jeg at jeg skulle besøke et vennepar og slå ihjel noen timer der før diverse familiemedlemmer kommer på besøk til mormor på kveldinga. De vet ikke at jeg er gravid (bare mormor, mamma og tanta mi som vet), så jeg håper jeg fortsatt er i toppform. Så på nattevakt.
Ellers er alle gavene pakket inn og huset er forlatt for jula. Nå mangler bare barnefaren, og han kommer hit etter jobb i morgen og skal feire med oss.
:') Savner fyren fælt etter kort tid borte altså.

Du da, Jodlesmurf?

Back
Topp