Lykkelig86
Flørter med forumet
Due date...e d itj termin....?![]()
Det vet jeg ikke. Men da prøver jeg det, har aldri hatt slik ticker før
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Due date...e d itj termin....?![]()
Lykke tilDet vet jeg ikke. Men da prøver jeg det, har aldri hatt slik ticker før![]()
JippiMå bare prøve og skrive noe her for å se om jeg har klart å få til en Ticker![]()
Jippi, har alltid hatt lyst på en slik tidligere men har trodd det var så avansert å legge tilJippiDein ble fin
![]()
Æ jobbe litt natt innimellomEr det noen flere enn meg her som jobber som nattevakt?
Blir du ufattelig sliten av det? mista ifjor i desember, da æ var på jobb, så æ går på wc sikkert 100gang iløpet av en vakt for å sjekke om æ blør.Æ jobbe litt natt innimellom![]()
Hva gjør damene på lille julaften?
Startet dagen med å ligge i senga til verste kvalmenHva gjør damene på lille julaften?
og pakke inn de siste gavene 
Er det noen flere enn meg her som jobber som nattevakt?
fy F@!"£#!! Sitter å ser på fødeavdelingen på Fem... å en av damene får jaggu meg kjeft av kællen mens de er på sykehuset! Bare fordi ho bare er noen få cm og måtte ta keisersnitt sist (skrudde på midt i programmet så har ikke fått med meg alt) men kjente jeg ble skikkelig irritert her jeg sitter! Tenk å oppføre seg slik æ? Han ville heller hjem å sove?!
fy F@!"£#!! Sitter å ser på fødeavdelingen på Fem... å en av damene får jaggu meg kjeft av kællen mens de er på sykehuset! Bare fordi ho bare er noen få cm og måtte ta keisersnitt sist (skrudde på midt i programmet så har ikke fått med meg alt) men kjente jeg ble skikkelig irritert her jeg sitter! Tenk å oppføre seg slik æ? Han ville heller hjem å sove?!
Har vært i natt å har vakter hele uka. Æ jobber bare natt, å syns det er veeeldig tungt akkurat nu. Er så trøtt.Jeg skal på i nattJobber ikke nattevakt fast, men skal ha en del fremover.
Hva gjør damene på lille julaften?