Det var godt å høre.
Begynte å bli redd det var skjedd noe.
Masse god jul og godt nytt år
Veldig hyggelig at du tenker på meg! <3
Takk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var godt å høre.
Begynte å bli redd det var skjedd noe.
Masse god jul og godt nytt år
Veldig hyggelig at du tenker på meg! <3
Takk!Vi får et spennende år neste år!
![]()
![]()
Neste år blir fantastisk![]()
Masse å gled sæ t ja !!!!!!Åååå, ja!!!!!!!!!!
Hehehehe, du får spar det t neste årMin mormor kom med et stooor fenalår til meg i går... *griner litt inni meg* VIL HA.![]()
Min mormor kom med et stooor fenalår til meg i går... *griner litt inni meg* VIL HA.![]()
Min mann jubler fordi han kan få hele for seg selv, så tviler på det er mer igjen til neste år. Det er når man ikke kan spise det man har mest lyst på![]()
Det e typisk jaMin mann jubler fordi han kan få hele for seg selv, så tviler på det er mer igjen til neste år. Det er når man ikke kan spise det man har mest lyst på![]()
Heldig hainn daMannen fikk spekeskinke og spekepølse av jobben sin nå, og jeg fikk spekepølse i julegave av en kollega. Gubben kan storkose seg ihvertfall![]()
Vel smaken forandrer seg ikke så veldig mye dersom du legger skiver av det på 80-90 grader i ovnen, og etter det kan du spise det
Men er det like trykt da?
Heldig hainn da![]()
Både listerie og toxo dør ved 70 grader, så ja, da er det trygt å spise
Ooooooh, d va en god avtale jaJeppMen vi har en avtale på at når babyen er ute skal han kjøpe spekemat i barselgave til meg
![]()
Due date...e d itj termin....?Når jeg skal få sånn ticker, står det at jeg må taste inn Due Date, er det siste dag i mens eller hva er det?