* SKRAVLETRÅDEN *

Er tine kremost (skal ha ost og kjeks-kveld imorge ) trygt? Tenker på de små firkanta boksene med ulike smaker som krydder, pepper osv...

Neeei...jeg får hive rundtsykkene i poser og komme meg i seng! God natt damer ;)

Er tine kremost (skal ha ost og kjeks-kveld imorge ) trygt? Tenker på de små firkanta boksene med ulike smaker som krydder, pepper osv...

Jo. Kremoster regnes som trygt godt innen holdbarhetsdatoen. Står det på sidene til Matportalen. :-)

*Taster på app på mobilen*

Jeg trenger ikke TV'n for å begynne å gråte jeg.
Trenger ikke noen grunn i det hele tatt.
Kan sitte helt for meg selv og bare begynne å grine helt uten grunn

Samme her! Helt utrolig at det går an, men jeg HULKER av nesten ingenting. Jeg føler meg dum når det står på. Skal heller ikke mye til for å få meg skikkelig skikkelig lei meg!!

Noen som vet hva som har skjedd med Lykkeliten_86?
Kan ikke huske jeg har sett henne på en stund

Hihi.. Jeg er på juleferie med familien. Og så skal vi på hytta med svigers og så med venner og så kanskje alene (eller med noen andre venner) så jeg tror ikke vi drar hjem før søndag 5. januar. Så det kan bli litt stille fra meg over jul, men alt er bra. <3

For sikkerhets skyld kan jeg slenge med: God jul og godt nytt år! Jeg gleder meg til vi skal dele masse opplevelser i 2014 frem til vi får se nurkene våre.

Hihi.. Jeg er på juleferie med familien. Og så skal vi på hytta med svigers og så med venner og så kanskje alene (eller med noen andre venner) så jeg tror ikke vi drar hjem før søndag 5. januar. Så det kan bli litt stille fra meg over jul, men alt er bra. <3

For sikkerhets skyld kan jeg slenge med: God jul og godt nytt år! Jeg gleder meg til vi skal dele masse opplevelser i 2014 frem til vi får se nurkene våre.

God jul til deg også:) ja, tenkt hvor mye vi skal dele i 2014! Nå gikk det virkelig opp for meg :):)

God jul til deg også:) ja, tenkt hvor mye vi skal dele i 2014! Nå gikk det virkelig opp for meg :):)

Takk! :-)

Har ikke helt gått opp for meg enda. :p Men begynner å tro mer på det nå. Hihi.. Går kanskje ikke helt opp for meg før magen begynner å vokse. ;)

Det var godt å høre.
Begynte å bli redd det var skjedd noe.

Masse god jul og godt nytt år

Ha en skikkelig fin jul lykkeliten!!! <3

Dere.. Jeg drakk en sådan carlsberg non alcoholic igår..mannen så idag at det sto 0,5 % på den idag... Jeg leste denne artikkelen http://m.klikk.no/foreldre/gravid/article591984.ece hva er deres tanker om dette? :)

Alt under 0,7% trenger man ikke merke med alkohol innholdet.
Men 0,5% alkohol må man drikke ekstremt mye for å få noe promille i det hele tatt.
Faktisk så myepå så kort tid at det er nærmest umulig.
Hust det er mors promille, ikke alkoholen i seg selv som er farlig.

Det er veldig mye som inneholder litt alkohol som man ikke tenker over.

Da tolker jeg det som trygt.. Fikk litt hetta kan du si!! :p hva skulle gjort utendørs ete orakeler!! ;) :p da tar jeg en til julemiddagen også :)

Edit: uten dere *

Back
Topp