* SKRAVLETRÅDEN *

hahaha, snakk om perspektiv! Også 2 dager fri!!! Jeg er jammen meg glad jeg har en jobb hvor det hverken er kveldsvakt eller helgejobbing!! :D Eller, vi jobber aaaav og til på kveldene da, men det er kanskje møte en gang i mnd, og da er vi ferdig mellom 19 og 19.30 ;)
Æ har jo valgt yrket mitt sjøl å når man jobbe i helsevesenet,så må man bærre jobb turnus :) Æ synes det går greit æ da :) Men,hadd vorre kjekt med en jobb der man kun jobbe dag å ja :)

Snart jul nå ja. :) Vi skal reise til mine foreldre og til hytta med svigers og med venner på en annen hytte og til slutt kanskje til familiehytta helt for oss selv. Og vi kan begge ha hjemmekontor de første dagene i januar. Så det kan hende vi først reiser hjem søndag 5. januar. Da kan det bli litt lite BV fremover. Kommer sikkert til å få litt abstinenser. :p

*Taster på app på mobilen*

Da var det juleferie! Og jeg fikk tilbud om 50% stilling ut skoleåret! Superfornøyd! Litt dårlig samvittighet for at jeg ikke har fortalt at jeg er gravid, men det er jo ikke usannsynlig å ikke ha testa positiv enda, så jeg kan likegjerne ha fått greie på graviditeten etter at jeg takka ja til jobben. Deilig med en stilling da, litt mer rettigheter enn bare ved å være vikar. Nå får jeg lønn i ferier, og hvis jeg blir syk og sykemeldt også!

For en merkelig form jeg er i. Vet inne om jeg brygger på omgangssyke eller bare er gravid-kvalm. Av og til klarer jeg ikke stå normalt en gang, men spyr ikke!! Det er så rart.. Bare brekker meg uten å spy. Men det verste er at jeg MÅ til byen for å gjøre ferdig siste rest før jul + en tur på apoteket... Uff!

Da var det juleferie! Og jeg fikk tilbud om 50% stilling ut skoleåret! Superfornøyd! Litt dårlig samvittighet for at jeg ikke har fortalt at jeg er gravid, men det er jo ikke usannsynlig å ikke ha testa positiv enda, så jeg kan likegjerne ha fått greie på graviditeten etter at jeg takka ja til jobben. Deilig med en stilling da, litt mer rettigheter enn bare ved å være vikar. Nå får jeg lønn i ferier, og hvis jeg blir syk og sykemeldt også!

Har også fått tilbud om fast stilling på nyåret... Har ikke takka offisielt ja til den enda, men tror nok jeg gjør det om tilbudet fortsatt står. Kommer ikke til å si noe om graviditeten før jeg må i alle fall. Men tenker at noe fast ut året er ganske greit!

Har også fått tilbud om fast stilling på nyåret... Har ikke takka offisielt ja til den enda, men tror nok jeg gjør det om tilbudet fortsatt står. Kommer ikke til å si noe om graviditeten før jeg må i alle fall. Men tenker at noe fast ut året er ganske greit!
Ja, det er jo det! Så trygt og godt! Med tanke på permisjon også! Er det en grunn til at du ikke har takket ja da?

Ja, det er jo det! Så trygt og godt! Med tanke på permisjon også! Er det en grunn til at du ikke har takket ja da?

Har jo takka ja sånn muntlig, liksom :) men ikke fått noen avtale på det enda. Har sagt jeg vil i alle fall :)

Gratulerer med faste stillinger! Det er det veldig fint å ha med inn i permisjonen :) Dårlig samvittighet bør man ikke ha. Halve landets arbeidsstyrke skal vel ikke rammes fordi det er kvinner som sørger for at menneskeheten består?
(hilsen en med kronisk dårlig samvittighet;) )

Har laget appelsin med nelliker, med nedtelling til Ultralyd ;) Ikke lenger sykemeldt, JIPPI :)

Juleferien er endelig her <3 Pizza i ovnen og klar til å pakke for hjemreise til foreldrene mine i morgen. Da skal jeg fortelle det til pappa og stemor. Pappa er trommis så han får et miniatyrtrommesett med et kort hvor det står "tar du hintet?" Høhø :cool:

Var så kvalm og uggen etter jobb i dag. Kjøpte grilla kylling og salat! Det var redningen i dag :) Sitter og ser Ronja Røverdatter på tv med barna :)

Jo takk. Hun prøvde ikke å finne hjertelyden nå. Litt skuffet for det gjorde hun sist eg var gravid på første kontrollen. Men ellers var alt greit ;-) Jippi for at vi får 1 års bildene klar til imorgen og då kan folk få de til jul :-D :-D

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Så koselig ;-) åh den kvalmen :-(

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Skoilla ønsk æ fekk jukleferie....t neste år det :)

Back
Topp