* SKRAVLETRÅDEN *

God morgen :) Bærre slapp av kosedag me ongan no,før d blir seinvakt :) Ha en flott dag,gravide damer :)

God morgen damer... Vi skal rundt på disse "pliktbesøk" idag med diverse julekort til disse gamle. Koselig altså, men drar litt ut somregel.

Ha en fin dag:-)

Vanskelig å få hele huset klart til jul med denne kvalmen her merker jeg!

Jeg er ikke spesiellt kvalm en gang, mer uvel! men jeg syns også det er vanskelig med huset, fikk ikke gjort halvparten av det vi hadde planlagt i dag...men så tilbrakte vi hele ettermiddagen hos svigers.

Nå har jeg en rundstykkedeig til heving, håper det går bra med den, hadde liiiitt varm væske, og mini ville ikke legge seg, han var skikkelig overtrøtt og bare klatra ut av senga! SÅ jeg er spent på om han har klatra oppi igjen, eller om han har sovna på gulvet, hehe :P

Det er så inni granskauen irriterende at denne graviditeten skal gjøre en så energiløs! Det passer meg mektig dårlig nå rett før jul. Jeg elsker jul og har alltid masse prosjekter på gang, men i år har jeg sett meg nødt til å legge masse på is :( Helt merkelig å plutselig ikke orke alt man vil. Er vel bare å gire ned.

Men guuud så kos det er med jul for det altså :D

Nå sitter jeg her å griner og griner mens jeg ser på love actually ...høhø

Første gang jeg har sett så mye av filmen! Har sett begynnelsen, og noe av slutten tror jeg...men aldri hele! Har vært litt til og fra nå og pga rundstykkene, men godt mulig jeg må se den igjen, og følge enda bedre med!
Nå gleder jeg meg til å sette tennene i ferske rundstykker!!!!

Jeg trenger ikke TV'n for å begynne å gråte jeg.
Trenger ikke noen grunn i det hele tatt.
Kan sitte helt for meg selv og bare begynne å grine helt uten grunn

Første gang jeg har sett så mye av filmen! Har sett begynnelsen, og noe av slutten tror jeg...men aldri hele! Har vært litt til og fra nå og pga rundstykkene, men godt mulig jeg må se den igjen, og følge enda bedre med!
Nå gleder jeg meg til å sette tennene i ferske rundstykker!!!!
Send nån rundstykka t mæ å da :)

Send nån rundstykka t mæ å da :)

haha, du kan få oppskrift! :P men tror det er en ganske random ryndstykkeoppskrift, uten hokuspokus!
evt kan jeg spise et ekstra for deg ;) Ble så inspirert av svigermor i dag! Tror jeg må bake en ladning til i morgen, eller senere i jula!

haha, du kan få oppskrift! :p men tror det er en ganske random ryndstykkeoppskrift, uten hokuspokus!
evt kan jeg spise et ekstra for deg ;) Ble så inspirert av svigermor i dag! Tror jeg må bake en ladning til i morgen, eller senere i jula!
Vældi godt me nystekte rundstykka ja :) Bruke å bak litt sjøl å da tar æ bærre det æ har i skapet å d blir som regel bra :)

Vældi godt me nystekte rundstykka ja :) Bruke å bak litt sjøl å da tar æ bærre det æ har i skapet å d blir som regel bra :)

Ja, fordelen med brød og rundstykker er at man kan putte så masse rart oppi, også blir det godt uansett!!

Back
Topp