* SKRAVLETRÅDEN *

Kom meg såvidt gjennom dagen! Utrolig godt å slenge seg på sofaen nå..

Jeg trener normalt 3-4 dager i uka, men nå er det heelt stopp for fjerde uka på rad o_O ER SÅ SLITEN! Kommer meg såvidt gjennom arbeidsdagen. Håper dette gir seg snart :) Man bør vel ikke presse seg heller? Føler jeg må lytte til kroppen.

ote="sofiebrvik, post: 16857368, member: 91777"]Tenk på det! Skal bli godt :D[/quote]
Det blir utrolig godt :)

Jeg trener normalt 3-4 dager i uka, men nå er det heelt stopp for fjerde uka på rad o_O ER SÅ SLITEN! Kommer meg såvidt gjennom arbeidsdagen. Håper dette gir seg snart :) Man bør vel ikke presse seg heller? Føler jeg må lytte til kroppen.
Jeg trener også fast, nå har jeg ikke vært der på 2 uker. Har ikke sjanse pga kvalme, så fort jeg er bedre skal jeg igang igjen! Nei, man skal ikke presse seg. Prøv å få til noen kjappe gåturer :)

Jeg trener også fast, nå har jeg ikke vært der på 2 uker. Har ikke sjanse pga kvalme, så fort jeg er bedre skal jeg igang igjen! Nei, man skal ikke presse seg. Prøv å få til noen kjappe gåturer :)

Ja, får prøve på det :) Blir godt å komme i gang igjen!

Æ ska begynn å tren masse ifra januar. ..jobbe kvar dag fram t 3 januar no :)

Da har jeg endelig funnet hvilken unnskyldning jeg skal bruke ovenfor min mor i julen.

Jeg bruker Albyl-E (blodfortynnende), og skal begynner på Fragmin (anti koagulerende) og Crinone (som hun ikke skal få vite noe om)

Jeg skal si at man fant ut for en stund siden at jeg har litt tykt blod, og i noen perioder må jeg gå på blodfortynnende og anti koagulerende, og de bør ikke kombineres med alkohol..

Haff, nå gleder jeg meg SKIKKELIG til helg og snart ferie, bare jobb i morgen og mandag, så har jeg fri til neste år! Og da starter jeg første arbeidsdag med legebesøk også, så blir hvertfall et avbrekk i jobben, men regner med jeg må tilbake å fullføre vakta da. Bruker vel ikke akkurat 2t hos legen :P
Kjenner at denne graviditeten virkelig begynner å slå til for fullt nå....jippi liksom! Men jeg har ikke begynt å spy enda...og håper jeg hvertfall holder det unna til etter jul! Men klarte bare så vidt å få ned trankapslene av gravidvitaminene i dag...de er så STORE!! Ikke lett å svelge de når halsen snører seg sammen og bare vil ha det ut igjen...får se om jeg klarer de etterpå! Og se om jeg skal begynne å ta de på kvelden, i stedet for på morningen...hehe :) jaja...jeg skal vel ikke klage...hvis det er det største dilemmaet i løpet av dagen :P

Her er det også bråstopp i treninga. All energi går tydeligvis til å lage nusselige små lunger, hjernehalvdeler, hjerte og nyrer og sånne ting :love7
Får et minimum av aktivitet ved å sykle til jobb, så håper jeg litt (mye!) energi kommer tilbake i andre trimester. Forrige svangerskap gikk det greit å trene moderat både i andre og tredje trimester, så jeg håper på en reprise av det :)

Denne dagen var jommen tung å komme seg gjennom! Jeg sovna på jobb fire ganger etter lunsj, og sovna i sofaen mens småen så på barnetv. Vips ble det litt mer barnetv enn planlagt, og en trøtt gutt som kom altfor seint i seng *dårlig samvittighet*
Én dag igjen før juleferien.

Så heldig du er krokus, jeg jobber lille juleaften også, men da er vi forhåpentligvis en god del færre barn den dagen, og grei voksen tetthet. Også har min egen fri, så jeg trenger ikke tenke på han på morningen, det er litt deilig innimellom det og :D

Så heldig du er krokus, jeg jobber lille juleaften også, men da er vi forhåpentligvis en god del færre barn den dagen, og grei voksen tetthet. Også har min egen fri, så jeg trenger ikke tenke på han på morningen, det er litt deilig innimellom det og :D
Takk, greit å få litt perspektiv her jeg sitter og syns synd på meg sjøl som skal på jobb i morgen ;)
Det burde ligge an til en relativt rolig dag for deg på mandag, da, håper det blir det. Jeg syns også de morraene jeg bare kan stå opp, ordne meg sjøl, og gå ut døra er deilige :)

Jeg har prøvd å regne meg tilbake til mulig unnfangelsestidspunkt og termin og får samme dato som frøkna jeg har fra før! Sprøtt ;)

Snaaart færdi på jobb, da e d bærre 17 vakte igjæn på rad t æ får 2 daga fri :)

Snaaart færdi på jobb, da e d bærre 17 vakte igjæn på rad t æ får 2 daga fri :)

hahaha, snakk om perspektiv! Også 2 dager fri!!! Jeg er jammen meg glad jeg har en jobb hvor det hverken er kveldsvakt eller helgejobbing!! :D Eller, vi jobber aaaav og til på kveldene da, men det er kanskje møte en gang i mnd, og da er vi ferdig mellom 19 og 19.30 ;)

Back
Topp