Neste jul så har vi permisjonSiste dag på jobb nr1 før jul. Bare en arbeidshelg på sykehjemmet igjen før det er skikkelig juleferie![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neste jul så har vi permisjonSiste dag på jobb nr1 før jul. Bare en arbeidshelg på sykehjemmet igjen før det er skikkelig juleferie![]()
Jeg trener også fast, nå har jeg ikke vært der på 2 uker. Har ikke sjanse pga kvalme, så fort jeg er bedre skal jeg igang igjen! Nei, man skal ikke presse seg. Prøv å få til noen kjappe gåturerJeg trener normalt 3-4 dager i uka, men nå er det heelt stopp for fjerde uka på radER SÅ SLITEN! Kommer meg såvidt gjennom arbeidsdagen. Håper dette gir seg snart
Man bør vel ikke presse seg heller? Føler jeg må lytte til kroppen.
Jeg trener også fast, nå har jeg ikke vært der på 2 uker. Har ikke sjanse pga kvalme, så fort jeg er bedre skal jeg igang igjen! Nei, man skal ikke presse seg. Prøv å få til noen kjappe gåturer![]()
Her er det også bråstopp i treninga. All energi går tydeligvis til å lage nusselige små lunger, hjernehalvdeler, hjerte og nyrer og sånne tingJeg trener normalt 3-4 dager i uka, men nå er det heelt stopp for fjerde uka på radER SÅ SLITEN! Kommer meg såvidt gjennom arbeidsdagen. Håper dette gir seg snart
Man bør vel ikke presse seg heller? Føler jeg må lytte til kroppen.

Takk, greit å få litt perspektiv her jeg sitter og syns synd på meg sjøl som skal på jobb i morgenSå heldig du er krokus, jeg jobber lille juleaften også, men da er vi forhåpentligvis en god del færre barn den dagen, og grei voksen tetthet. Også har min egen fri, så jeg trenger ikke tenke på han på morningen, det er litt deilig innimellom det og![]()
Snaaart færdi på jobb, da e d bærre 17 vakte igjæn på rad t æ får 2 daga fri![]()
Snaaart færdi på jobb, da e d bærre 17 vakte igjæn på rad t æ får 2 daga fri![]()
Æ trives godt på jobb,så det går greitUff da.
Høres fryktelig slitsomt ut