Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å jeg håper det. Venter på legen nå.
ang. ultralyd er det helt normalt å ikke se noe så tidlig. Kanskje en fortykke slimhinne og en "skygge". Men så, plutselig, noen uker senere, så er det en liten reke der!Tusen takk dere!! Hos legen var urinprøve "superpositiv" som legen sa. Hun fant ingenting feil da jeg var der, men fikk beskjed om å holde meg helt i ro og komme tilbake på fredag. Da jeg sa jeg MÅ jobbe begynte hun å le, og sa at det skulle jeg hvertfall ikke. De tok ultralyd, men kunne ikke se noe på den. Jeg sa jeg synes det var rart, men de mente det var helt normalt så tidlig. Jeg synes fortsatt det er rart jeg da... Får svar på blodprøve på fredag, og tar ny da, så er det bare å krysse fingerne. Ahh, jeg hååper den klorer seg fast.
Foreslår å vente med å klistre skravletråden til det blir færre klistra tråderHei jenter.
Dere jeg har et lite forslag.
På FS hadde vi skravletråden limt fas på toppen.
Kanskje vi også skulle ha hatt det?
Foreslår å vente med å klistre skravletråden til det blir færre klistra tråder
Men klart, ønsker dere det, så kan jeg sikkert gjøre detBare synd for de som må scrolle seg langt ned før de kommer til aktuelle tråder (greit nok på appen, om du velger å flytte alle stickies til en annen tab)
Ordentlig stolt over meg selv nå! Røykfri i tre dager, så dette skal nok gå bra
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ferdig med alle eksamener for julen! Nå er det bare en arbeidsuke til før juleferie! *Fortrenger at jeg skal jobber 26.12 og 1.1*