* SKRAVLETRÅDEN *

Tusen takk dere!! Hos legen var urinprøve "superpositiv" som legen sa. Hun fant ingenting feil da jeg var der, men fikk beskjed om å holde meg helt i ro og komme tilbake på fredag. Da jeg sa jeg MÅ jobbe begynte hun å le, og sa at det skulle jeg hvertfall ikke. De tok ultralyd, men kunne ikke se noe på den. Jeg sa jeg synes det var rart, men de mente det var helt normalt så tidlig. Jeg synes fortsatt det er rart jeg da... Får svar på blodprøve på fredag, og tar ny da, så er det bare å krysse fingerne. Ahh, jeg hååper den klorer seg fast.

Det var forresten ingen spor av blod (eller mikroblod ettellerannet) i urinen, og det var visst positivt.

Tusen takk dere!! Hos legen var urinprøve "superpositiv" som legen sa. Hun fant ingenting feil da jeg var der, men fikk beskjed om å holde meg helt i ro og komme tilbake på fredag. Da jeg sa jeg MÅ jobbe begynte hun å le, og sa at det skulle jeg hvertfall ikke. De tok ultralyd, men kunne ikke se noe på den. Jeg sa jeg synes det var rart, men de mente det var helt normalt så tidlig. Jeg synes fortsatt det er rart jeg da... Får svar på blodprøve på fredag, og tar ny da, så er det bare å krysse fingerne. Ahh, jeg hååper den klorer seg fast.
ang. ultralyd er det helt normalt å ikke se noe så tidlig. Kanskje en fortykke slimhinne og en "skygge". Men så, plutselig, noen uker senere, så er det en liten reke der!

Lykke til Håper-på! Men hvorfor mente hun du ikke skulle jobbe? Jeg har vondt ganske ofte, men det er uavhengig av om jeg er på jobb eller ikke så jeg har ikke vurdert å bli hjemme engang.

Jeg har mistet en gang før (med samme smerte plutselig),så er nok derfor legen ville jeg skulle bli hjemme denne uka (prøve å unngå). Hun tror i natt var et skikkelig tegn fra kroppen min om å roe meg ned-(har vanligvis lange jobbdager med mye stress. Det var ikke var aktuelt å jobbe litt heller før nye prøver senere i uka (jeg ville gjerne det for har en del ting som MÅ bli ferdig før jul). Nå tenker jeg bare jeg at håper dette går bra, så får andre ting vente.

God kveld jenter!
I kveld fortalte jeg foreldrene mine at de skulle bli besteforeldre igjen, de var bare litt sånn "åh, ja, så koselig da!" haha, tror de begynner å bli ganske vant til at det popper ut barnebarn nå :P De har alltid vært litt sånn nøkterne med å vise følelser, så jeg vet at de ble veldig glade. Heldigvis er svigers mer entusiastiske av natur, så de veier opp :) Men hadde jo vært koselig å få en klem f.eks da :P menmen, blir spennende å se om det kommer nye babyeplagg på pinnene til mammaen min etterhvert da. Hu elsker å strikke til barnebarna :)

Hei jenter.

Dere jeg har et lite forslag.
På FS hadde vi skravletråden limt fas på toppen.
Kanskje vi også skulle ha hatt det?
Foreslår å vente med å klistre skravletråden til det blir færre klistra tråder :)
Men klart, ønsker dere det, så kan jeg sikkert gjøre det :) Bare synd for de som må scrolle seg langt ned før de kommer til aktuelle tråder (greit nok på appen, om du velger å flytte alle stickies til en annen tab)

Foreslår å vente med å klistre skravletråden til det blir færre klistra tråder :)
Men klart, ønsker dere det, så kan jeg sikkert gjøre det :) Bare synd for de som må scrolle seg langt ned før de kommer til aktuelle tråder (greit nok på appen, om du velger å flytte alle stickies til en annen tab)

Godt poeng, det tenkte jeg ikke på

Da har vi komme heim fra besøket t mamma :) Borte bra,men hjemme bæst :)

Deilig å sove i egen seng etter Londontur, og ikke minst deilig å se mann og barn!! Nå er det strekk ut i sofaen, men skal straks i seng. Blei seint igår!

kjenner det er ganske deilig å bo så nært både mine foreldre og gubbens, at vi bare er der på dagsbesøk. bor i gangavstand til svigers, kjempekjekt! :)

Ferdig med alle eksamener for julen! Nå er det bare en arbeidsuke til før juleferie! *Fortrenger at jeg skal jobber 26.12 og 1.1*

Ferdig med alle eksamener for julen! Nå er det bare en arbeidsuke til før juleferie! *Fortrenger at jeg skal jobber 26.12 og 1.1*

Gratulerer med overstått eksamen!! :)
Driver med nedtelling til juleferie selv, jobber tom 23. des, og da har jeg senvakt (men slutter jo "tidlig" siden jeg jobber i bhg) Men det er kjedelig å avslutte med 3 senvakter på rad!! :P

Back
Topp