**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
bah. ble legen i dag, betennelse i ene øyet/tårekanalen har gått tett pga forkjølelsen..så antibiotika nå. følger meg smart når jeg går rundt i overskyet vær i mnie rosa marc jacobs solbriller ;)

spurte samtidig om nala tanta som ikke kommer.. så skal inn i beg av april om ikke noe skjer i neste syklus.. har jo el i disse dager i følge kalenderen

Trøtt jeg. Nå! Litt tidlig...

fra app

Skal rydde ferdig kjøkkenet. også blir det å slappe av resten av kvelden. så får han rydde det siste mens jeg fikser kakene i morgen.
Kjenner meg litt for trøtt og sliten til å fortsette med noe rydding nå

Det har du fortjent. Jeg skal bare holde ut litt til, så legger jeg meg. Mannen styrer lenger, så fortsetter vi i morgen.

Mye av det som gjenstår havner på soverommet vårt uansett, og det vil jeg ikke før jeg er ferdig å sove der, nemlig...

fra app

Det har du fortjent. Jeg skal bare holde ut litt til, så legger jeg meg. Mannen styrer lenger, så fortsetter vi i morgen.

Mye av det som gjenstår havner på soverommet vårt uansett, og det vil jeg ikke før jeg er ferdig å sove der, nemlig...

fra app
Vi spretta en champis mannen fikk for å hjelpe et vennepar med å flytte. Den var ikke spesielt god. Men kjenner jeg er sengeklar.
Jeg putta alt rot inn på gjesterommet og lukka døra. Ute av synet ,ute av sinn:p

her vaskes badet rundt, før vi skal ta en liten oppussing de neste dagene, ny do,dusj og litt småting :) går kjapt mot salg plutselig! men jeg ligger jo på soffan,mannen vasker...

melder meg offesielt inn her ;) siden pp1 ender i nada, og oktober forsivnner ut i intet, ikm i går, men null pos test eller tr., til tross for masse "symptomer" på noe.

Slår meg sammen med deg. Flyttet ut fra oktober i dag jeg også :-(

Slår meg sammen med deg. Flyttet ut fra oktober i dag jeg også :-(
Å nei :( det var trist! Vi får satse på julebaby?! ;) har el i disse dager i følge kalenderen, men ingen tr kom den 13 feb, så ikke godt å vite hva som skjer..

NÅ er jeg med på skravletråden her igjen. :) Nå er det et døgn siden forrige blodspor og nå har jeg hvit, blodfri utflod og føler nesten for å feire at blødningen er over! Jeg har bestemt meg for å vente med neste gtest og EL-test til i morgen, men nå begynner Testetøsa å overtale meg til å gjøre det i dag. :p Skal vente til i morgen. Og begynne å tempe. Og føler at jeg endelig kan være ordentlig aktiv på FS for nå kan vi legge inn aksjer igjen, og jeg føler at aksjeinnlegg er vesentlig for å faktisk være prøver. :rolleyes: :p Så da skravler jeg her og! :D Og håper å flytte ut herfra snart. Haha.. Optimist. Og at dere flytter ut. Jeg synes jo alltid FS skal tømmes med jevne mellomrom.

NÅ er jeg med på skravletråden her igjen. :) Nå er det et døgn siden forrige blodspor og nå har jeg hvit, blodfri utflod og føler nesten for å feire at blødningen er over! Jeg har bestemt meg for å vente med neste gtest og EL-test til i morgen, men nå begynner Testetøsa å overtale meg til å gjøre det i dag. :p Skal vente til i morgen. Og begynne å tempe. Og føler at jeg endelig kan være ordentlig aktiv på FS for nå kan vi legge inn aksjer igjen, og jeg føler at aksjeinnlegg er vesentlig for å faktisk være prøver. :rolleyes: :p Så da skravler jeg her og! :D Og håper å flytte ut herfra snart. Haha.. Optimist. Og at dere flytter ut. Jeg synes jo alltid FS skal tømmes med jevne mellomrom.
:D Det håper vi også! Godt å få begynne igjen tenker jeg :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp