**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
mini endelig i bhg igjen. og jeg skal ta meg tid til å skrive noen innlegg, før jeg skal gå løs på det evige ryddeprosjektet her...

Evig ryddeprosjekt kjenner jeg godt til! Uansett hvor mye man rydder, er det alltid noe som aldri er helt som det skal.

mini endelig i bhg igjen. og jeg skal ta meg tid til å skrive noen innlegg, før jeg skal gå løs på det evige ryddeprosjektet her...
Jeg kunne trengt en fridag, uten unger. Da skulle huset kommet på plass... Til lørdagens bursdag.

deilige frionsdag!!!!! <3 nyter soffan og huset for meg selv en stund før jeg må jobbe litt.. skal bare klippe noen barsegaver,så ikke jobbejobb,men things to do :)

Jeg fikk også lyst til å reise til Amsterdam nå :) Elsker ost!! :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

ImageUploadedByBV Forum1392825429.772548.jpg

ImageUploadedByBV Forum1392825439.071990.jpg

ImageUploadedByBV Forum1392825447.671619.jpg

Har sydd barselgaver! Om noen kjenner meg igjen fra fb så hysj ;)

Jeg har klonkludert med at jeg antakelig tar hjemmekontor på fredag. Jeg trenger ikke jobbe helt alle timene, men da kan jeg få jobbet en del, og bakt kake samtidig. Og da slipper jeg bake på kvelden, så da kan jeg vaske gulv på kvelden :)

Må si at det er fantastisk å ha rent hus på en onsdag! :D Vi reiser på fredag og da rekker vi ikke å ta husvasken så da tenkte jeg at nå var det jaggu min tur til å vaske da min kjære har gjort det de siste gangene! :o

Jeg fikk i hvertfall varmen i kroppen igjen!

Så flink du er til å sy!!! Wow!!! Skulle ønske jeg var mer hendig!

Må si at det er fantastisk å ha rent hus på en onsdag! :D Vi reiser på fredag og da rekker vi ikke å ta husvasken så da tenkte jeg at nå var det jaggu min tur til å vaske da min kjære har gjort det de siste gangene! :eek:

Jeg fikk i hvertfall varmen i kroppen igjen!

Så flink du er til å sy!!! Wow!!! Skulle ønske jeg var mer hendig!

Gleder meg til i morgen kveld, da har vi rent hus :)

Så utrolig fine ting du har sydd Sommerfugl2! Jeg har også hatt fri i dag, men er i dårlig form for tiden, så sovnet på sofaen til OL i formiddag.

Nå må jeg rydde litt til vaskedamen vår kommer i morgen. Det anbefales virkelig å anskaffe vaskehjelp altså! Ikke trenger det å være så dyrt heller.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp