Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
eller så er d like rotete etter 5 minEvig ryddeprosjekt kjenner jeg godt til! Uansett hvor mye man rydder, er det alltid noe som aldri er helt som det skal.
Jeg kunne trengt en fridag, uten unger. Da skulle huset kommet på plass... Til lørdagens bursdag.mini endelig i bhg igjen. og jeg skal ta meg tid til å skrive noen innlegg, før jeg skal gå løs på det evige ryddeprosjektet her...
har du noen i nærtheten som kan passe de noen timer mens du og mannen rydder da?Jeg kunne trengt en fridag, uten unger. Da skulle huset kommet på plass... Til lørdagens bursdag.
Så flink du etVis vedlegget 51307
Vis vedlegget 51308
Vis vedlegget 51309
Har sydd barselgaver! Om noen kjenner meg igjen fra fb så hysj![]()
Vis vedlegget 51307
Vis vedlegget 51308
Vis vedlegget 51309
Jeg kunne trengt en fridag, uten unger. Da skulle huset kommet på plass... Til lørdagens bursdag.
Så flink du er!!Vis vedlegget 51307
Vis vedlegget 51308
Vis vedlegget 51309
Må si at det er fantastisk å ha rent hus på en onsdag!Vi reiser på fredag og da rekker vi ikke å ta husvasken så da tenkte jeg at nå var det jaggu min tur til å vaske da min kjære har gjort det de siste gangene!
Jeg fikk i hvertfall varmen i kroppen igjen!
Så flink du er til å sy!!! Wow!!! Skulle ønske jeg var mer hendig!
Wow! Så fine!! Du er kjempe flinkVis vedlegget 51307
Vis vedlegget 51308
Vis vedlegget 51309
Så nydeligVis vedlegget 51307
Vis vedlegget 51308
Vis vedlegget 51309
HeiHei jenter! Er en snartur innom å skjekker etter spamming mtp konkuransen. Finner ingenting her heller. Bra jobbaDere er fantastiske skravlere
![]()