Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veit du hva. Om jeg skal ha skal ha på spottify så blir jeg mer opptatt av å finne musikk,så jeg koker bort det jeg driver medDere kan sette på favoritt spillelisten og gire dere opp hjemmeDa får jeg alltid ryddelyst
Eller hvis jeg skal legge interiør bilder ut på instagram, haha. Da MÅ det jo være ryddig
![]()
Haha, ja, ser den. Kan bli sånn selv om jeg virkelig ikke har motivasjon og plutselig finner jeg meg sittende på YouTube og ser på musikkvideoerVeit du hva. Om jeg skal ha skal ha på spottify så blir jeg mer opptatt av å finne musikk,så jeg koker bort det jeg driver medhehe
HAhaha, jaa. Det er AKKURAT sånn jeg gjør hver gangHaha, ja, ser den. Kan bli sånn selv om jeg virkelig ikke har motivasjon og plutselig finner jeg meg sittende på YouTube og ser på musikkvideoer![]()
Ja, det var lurtHAhaha, jaa. Det er AKKURAT sånn jeg gjør hver gangmå sette på radio, for da kan jeg ikke sitte å trykke
![]()
Men nå har ikke jeg barn daUANSETT hvor ryddig her blir, er det ikke aktuelt med interiørbilder, altså. Vi har ikke et sånt hjem...
Og noe sier meg at flertallet av dere som har sånne "sett på musikk, gjør slik og sånn", har et rotenivå som er sånn som vi har det når det er RYDDIG....
ja den er dønn stabilDu kan jo be om hcg blodprøve hos legen om ikke tålmodigheten strekker til. Må vente på den også, men... Pleier syklusen din å være stabil? Hvordan er du så sikker på el? Temper du?
Hihi så som sopp, eller så som så?Hvilke? De fra billige tester, ja. Div fra ebay, så som sopp
Ikke hos meg hvertfallHei
Har det skjedd noe spennende i dag?
Ikke hos meg hvertfall![]()
Oppgaveskriving er bånn i bøtta!Nå er jeg lei.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app