**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Dere kan sette på favoritt spillelisten og gire dere opp hjemme :p Da får jeg alltid ryddelyst :D Eller hvis jeg skal legge interiør bilder ut på instagram, haha. Da MÅ det jo være ryddig :)

Dere kan sette på favoritt spillelisten og gire dere opp hjemme :p Da får jeg alltid ryddelyst :D Eller hvis jeg skal legge interiør bilder ut på instagram, haha. Da MÅ det jo være ryddig :)
Veit du hva. Om jeg skal ha skal ha på spottify så blir jeg mer opptatt av å finne musikk,så jeg koker bort det jeg driver med :p hehe

Veit du hva. Om jeg skal ha skal ha på spottify så blir jeg mer opptatt av å finne musikk,så jeg koker bort det jeg driver med :p hehe
Haha, ja, ser den. Kan bli sånn selv om jeg virkelig ikke har motivasjon og plutselig finner jeg meg sittende på YouTube og ser på musikkvideoer :p

Haha, ja, ser den. Kan bli sånn selv om jeg virkelig ikke har motivasjon og plutselig finner jeg meg sittende på YouTube og ser på musikkvideoer :p
HAhaha, jaa. Det er AKKURAT sånn jeg gjør hver gang :P må sette på radio, for da kan jeg ikke sitte å trykke :P

UANSETT hvor ryddig her blir, er det ikke aktuelt med interiørbilder, altså. Vi har ikke et sånt hjem...

Og noe sier meg at flertallet av dere som har sånne "sett på musikk, gjør slik og sånn", har et rotenivå som er sånn som vi har det når det er RYDDIG....

UANSETT hvor ryddig her blir, er det ikke aktuelt med interiørbilder, altså. Vi har ikke et sånt hjem...

Og noe sier meg at flertallet av dere som har sånne "sett på musikk, gjør slik og sånn", har et rotenivå som er sånn som vi har det når det er RYDDIG....
Men nå har ikke jeg barn da :) Så det er ganske lett å holde det ryddig her hele tiden, og med et snev av støv på hjernen i tillegg så :p Kanskje etter vi får barn forsvinner støvet jeg har på hjernen og jeg må slutte å ta interiør bilder og :P

Jeg har ikke interiør-gener. Det er mannen som handler møbler, og da etter behov...

Du kan jo be om hcg blodprøve hos legen om ikke tålmodigheten strekker til. Må vente på den også, men... Pleier syklusen din å være stabil? Hvordan er du så sikker på el? Temper du?
ja den er dønn stabil :( er 99% sikker på at el var 29/30 jan ,pga el smerter ,el slim etc slik det alltid har vært og var jo da det skulle være. men at mensen er 4 dager forsinket er allefall kanonrart. men,men.. ja ringer legen fredag tenkte ejg om det ikke er skjedd noe, for kroppen er jo ikke helt i gjenge hvis ikke noe skjer til da. men sant, billigstrimlene er like safe som hvilken som helst annen test?

Hvilke? De fra billige tester, ja. Div fra ebay, så som sopp

som så-

autocorrect/stavekontroll...

Ikke noe veldig spennende her heller. Men en fin dag.

Nei, her inne har det heller ikke skjedd mye som jeg har fått med meg, i alle fall.

Oppgaveskriving er bånn i bøtta! :( Nå er jeg lei.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Billige tester strimler ja! Godt jeg ikke har sopp fra ebay ;)

Nå kommer megler for å ta verdivurdering på leiligheten, spennende tider!!!!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp