**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Og vi blir de neste, bare vent. Hva tenker dere om desemberbarn? Har man prøvd lenge, så tar man absolutt det man får, men jeg kan huske at jeg før fødte unge sa at jeg ikke ville ha desemberbarn eller fellesferiebarn. Jeg ville ha maibarn. Fikk termin 31. Mai på pp3 og var så glad. Lykken ble kortvarig og vi mistet. Ble heldigvis gravid rett etter og fikk 5. Juli som er inngangen til fellesferien. Og dato er plutselig ikke viktig lenger! Vet ikke hva jeg skulle gjort uten den fantastiske datteren min.

Og vi blir de neste, bare vent. Hva tenker dere om desemberbarn? Har man prøvd lenge, så tar man absolutt det man får, men jeg kan huske at jeg før fødte unge sa at jeg ikke ville ha desemberbarn eller fellesferiebarn. Jeg ville ha maibarn. Fikk termin 31. Mai på pp3 og var så glad. Lykken ble kortvarig og vi mistet. Ble heldigvis gravid rett etter og fikk 5. Juli som er inngangen til fellesferien. Og dato er plutselig ikke viktig lenger! Vet ikke hva jeg skulle gjort uten den fantastiske datteren min.
Har tenkt akkurat som deg. Har selv bursdag i april og synes det er en perfekt mnd. Men jeg tar det jeg får :) Blir jeg gravid neste pp blir termin 26/12. onkel har 22, Mannen har 24, pappa har 25, nevø 31 så hadde håpet på en annen mnd MEN jeg blir virkelig bare glad for at vi får en liten baby jeg :)

Har tenkt akkurat som deg. Har selv bursdag i april og synes det er en perfekt mnd. Men jeg tar det jeg får :) Blir jeg gravid neste pp blir termin 26/12. onkel har 22, Mannen har 24, pappa har 25, nevø 31 så hadde håpet på en annen mnd MEN jeg blir virkelig bare glad for at vi får en liten baby jeg :)
Det var mange i desember! Ja, jeg tenkte før vi startet prøvingen at vi hopper over prøvingen for desember, men jeg har trekt det tilbake!

Samme her.. akkurat nå tar jeg det jeg får uansett. Hadde håpet på oktober barn egentlig. Slutten av oktober siden det er da jeg har bursdag.. en perfekt liten baby som bursdagsgave fra gud

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg hopper ikke over, nei. Men håper vi klarer november.

La meg tenke.
20 dager igjen av februar.
Det vil si (for min del) 100 innlegg om dagen..
Ehmmm...
Tror ikke det

Tid i kveld?

Jeg har tenkt å skravle mer eller mindre fra 20-24. Regner med å rekke noen innlegg da, og om du hiver deg med har du glatt 100 i dag i alle fall.

Merkelig det der, men vi har også ganske lik bursdagsfordeling i slutten av desember. Vi har ganske mange i november også, så håper at barnet vårt slipper å dele bursdag med noen. Derfor bør det klaffe NÅ, slik at vi forhåpentligvis får et oktoberbarn :)

Nå skal jeg snart legge mini, så er jeg klar for å skravle. Sambo kjøpte ny TV i stad så han blir å spille tenker jeg.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Tid i kveld?

Jeg har tenkt å skravle mer eller mindre fra 20-24. Regner med å rekke noen innlegg da, og om du hiver deg med har du glatt 100 i dag i alle fall.

Tror ikke 100 i dag er noe problem om jeg går inn for det.
Har skravlet mye allerede i dag.
Men for å være med i konkurransen om den stellevesken må jeg har 100 hver dag, og det gidder jeg ikke.
Mitt mål er bare å komme meg på topp 100.
Har tenkt å bruke litt tid på mannen i kveld også, ikke bare dere

Tror ikke 100 i dag er noe problem om jeg går inn for det.
Har skravlet mye allerede i dag.
Men for å være med i konkurransen om den stellevesken må jeg har 100 hver dag, og det gidder jeg ikke.
Mitt mål er bare å komme meg på topp 100.
Har tenkt å bruke litt tid på mannen i kveld også, ikke bare dere

Topp hundre, det tenker jeg du er sikret uten å tenke mer over det.

Det krever virkelig ikke mer enn sånn et par innlegg for dagen i snitt for å holde seg der.

Det er vel ikke slik at alle som har over 2000 innlegg får stelleveske.. Det blir vel den som har skravlet mest sant?

Aldri i verden om jeg hopper over en pp. Hehe. Her er barnet velkommen når som helst på året ♥

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Aldri i verden om jeg hopper over en pp. Hehe. Her er barnet velkommen når som helst på året ♥

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Drit i om alle ungene har bursdag samme dag, så lenge vi får disse ungene! ;)

Ville heller aldri hoppet over en pp :) pp'ene er for dyrebare! Og blir det desember baby, ja da er det det som er meningen :)

God morgen fine damer. I går fikk jeg nytt brukernavn og plutselig hadde jeg ikke tilgang til forumet lenger. Prøvde fra app og pc og ikke noe hjalp. Det sto at jeg ikke fantes og at den ble stengt pga for mange innloggingsforsøk. Nå var jeg plutselig logget inn uten å logge inn. Magisk! Jeg savnet dere såååå mye i går!

Flott. Kjøleskapet har stått på gløtt i hele natt :( Takk til sambo som ikke klarer å lukke det igjen etter seg :/
Må vel kaste absolutt alt inni der.

Skjedde med fryseren vår en gang. Rett etter vi hadde vært i Sverige og fylt den til randen. Super kjipt!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp