**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Så gøy.
Jeg ELSKER å bake
Jeg og :D Morsdag på søndag, og jeg får lov til å bake kake. Hurra! Fnis. Etter bestilling fra mamma, blir det bløtkake med vaniljekrem/bær, og bringebærmousse. Om nom nom :D

Jeg og :D Morsdag på søndag, og jeg får lov til å bake kake. Hurra! Fnis. Etter bestilling fra mamma, blir det bløtkake med vaniljekrem/bær, og bringebærmousse. Om nom nom :D
Mmmm den hørtes god ut!

Høres godt ut.
Lurer på om mannen kommer til husker det

Min minnet meg på det sist helg.

Det der muffinsjernet så helt genialt ut! Tenk hvor kjapt man kan få laget et drøss med muffins!

Min minnet meg på det sist helg.

Håper ikke det var et hint om at du må huske å bake kake til deg selv ( og alle de andre som skal spise den) :P

Jeg har muffinsjern

Hvor kjøpte du ditt? Og er det dyrt? Går ut i fra at den prisen Foreløpig litt anonym måtte ut med ikke er særlig veiledende;)

Åh muffins med sjokoladebiter . Naam. Godt at gutten min blir 3 år den 24, for da har jeg en god grunn til å bake masse masse :p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Hvor kjøpte du ditt? Og er det dyrt? Går ut i fra at den prisen Foreløpig litt anonym måtte ut med ikke er særlig veiledende;)
Jeg fikk det i gave, men har sett det på tilbud til par-tre hundre tror jeg. Bruker det ikke så mye egentlig. De blir så små og rare og ser rare ut når man evt putter dem i en muffinsform etter de er ferdig. Tar bare plass i skapet.

men blir de noe gode da, i de muffins jerna?
Ser for meg at de blir seige og ekle jeg.

men blir de noe gode da, i de muffins jerna?
Ser for meg at de blir seige og ekle jeg.
Jeg har alltid spist dem med en gang om jeg har brukt det og de blir ikke seige da hvertfall. Men er ikke storfornøyd akkurat.

Dere burde prøve den cupcake/muffins. oppskriften min, kan legge den ut etterpå. De blir så gode og så lenge man legger ut smøret lenge før man skal bake er man ferdig på så kort tid! :) Kjempe saftige og gode. Eller min og min, nå skal dere høre :p Haha, jeg har jo såklart funnet den i en bok bare erstattet noen ingredienser med andre :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp