Enkefalos
Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Aprillykke 2017
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Jeg ogSå gøy.
Jeg ELSKER å bake
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ogSå gøy.
Jeg ELSKER å bake
Mmmm den hørtes god ut!Jeg ogMorsdag på søndag, og jeg får lov til å bake kake. Hurra! Fnis. Etter bestilling fra mamma, blir det bløtkake med vaniljekrem/bær, og bringebærmousse. Om nom nom
![]()
Jeg ogMorsdag på søndag, og jeg får lov til å bake kake. Hurra! Fnis. Etter bestilling fra mamma, blir det bløtkake med vaniljekrem/bær, og bringebærmousse. Om nom nom
![]()
Går det ikke ann å hinte litt?Høres godt ut.
Lurer på om mannen kommer til husker det
Går det ikke ann å hinte litt?![]()
Ja det skjønner jeg godtJo, men jeg har litt lys til at han skal huske det på egenhånd.
Min minnet meg på det sist helg.
Min minnet meg på det sist helg.
Jeg har muffinsjernDet der muffinsjernet så helt genialt ut! Tenk hvor kjapt man kan få laget et drøss med muffins!
Jeg har muffinsjern
Hvor kjøpte du ditt? Og er det dyrt? Går ut i fra at den prisen Foreløpig litt anonym måtte ut med ikke er særlig veiledende![]()
Jeg fikk det i gave, men har sett det på tilbud til par-tre hundre tror jeg. Bruker det ikke så mye egentlig. De blir så små og rare og ser rare ut når man evt putter dem i en muffinsform etter de er ferdig. Tar bare plass i skapet.Hvor kjøpte du ditt? Og er det dyrt? Går ut i fra at den prisen Foreløpig litt anonym måtte ut med ikke er særlig veiledende![]()
Hvor kjøpte du ditt? Og er det dyrt? Går ut i fra at den prisen Foreløpig litt anonym måtte ut med ikke er særlig veiledende![]()
Jeg har alltid spist dem med en gang om jeg har brukt det og de blir ikke seige da hvertfall. Men er ikke storfornøyd akkurat.men blir de noe gode da, i de muffins jerna?
Ser for meg at de blir seige og ekle jeg.
Jeg har alltid spist dem med en gang om jeg har brukt det og de blir ikke seige da hvertfall. Men er ikke storfornøyd akkurat.