Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tar også videreutdanning i ledelseSå nå jobber jeg med oppgave. Ganske så LEI!!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Tror virkelig ikke det finnes noe kjedeligere enn å sitte på buss så lenge når man endelig er ferdig på jobb, spesielt overtid. Jobber du på kontor?Noen som vil skravle meg gjennom bussturen da? Buss alene i en halvtime...
Det er så guffent! Husker når jeg var yngre turte jeg ikke ta bussen alene på kvelden, foreldrene mine bor i ingenmannsland og veldig tvilsomme folk på den bussen. Da er det hvertfall ikke lenge igjen til du skal avJepp, på kontor. Tar heldigvis ikke buss ofte, og oftest ikke alene i så fall.
Stresset er å passe på å ikke bli med for langt. Det er mørkt, og jeg vet ofte ikke hvor vi er, om jeg ikke følger med, for bussen kjører så mange omveier. Jeg vet jeg skal av ca 2040, så stresser ikke enda, da. Og siste stykket kjører den heldigvis hovedveien, så jeg kjenner meg igjen.
Deilig å endelig være hjemme! Hva er planene for resten av kvelden? Håper ikke det er tidlig opp i morgen for jobb igjen!Det kan jeg tenke meg.
Jeg har også sovet på toget noen ganger. Det er ganske trygt når det går frem og tilbake mellom to stasjoner...
(Ps: Hjemme. Fra pc. Kom meg av bussen)