**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg tar også videreutdanning i ledelse :-) Så nå jobber jeg med oppgave. Ganske så LEI!! :-P

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg tar også videreutdanning i ledelse :) Så nå jobber jeg med oppgave. Ganske så LEI!! :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hehe.. Jeg leverte inn en oppgave i helgen. Sååå kjedelig.. :p Men det er jo greit da, sånn egentlig.. Bare så mye annet man (jeg) heller vil finne på på kveldene ;)

Høres deilig ut å gjøre ingenting.. Ikke at jeg ikke gjør det, det bare føles ikke som frikvelder når jeg tenker på alt jeg burde lest og tilegnet meg av kunnskap ;)

Noen som vil skravle meg gjennom bussturen da? Buss alene i en halvtime...

Noen som vil skravle meg gjennom bussturen da? Buss alene i en halvtime...
Tror virkelig ikke det finnes noe kjedeligere enn å sitte på buss så lenge når man endelig er ferdig på jobb, spesielt overtid. Jobber du på kontor?

Jepp, på kontor. Tar heldigvis ikke buss ofte, og oftest ikke alene i så fall.

Stresset er å passe på å ikke bli med for langt. Det er mørkt, og jeg vet ofte ikke hvor vi er, om jeg ikke følger med, for bussen kjører så mange omveier. Jeg vet jeg skal av ca 2040, så stresser ikke enda, da. Og siste stykket kjører den heldigvis hovedveien, så jeg kjenner meg igjen.

Ahh, så et kjent sted, nå vet jeg hvor vi er. Endelig.

Jepp, på kontor. Tar heldigvis ikke buss ofte, og oftest ikke alene i så fall.

Stresset er å passe på å ikke bli med for langt. Det er mørkt, og jeg vet ofte ikke hvor vi er, om jeg ikke følger med, for bussen kjører så mange omveier. Jeg vet jeg skal av ca 2040, så stresser ikke enda, da. Og siste stykket kjører den heldigvis hovedveien, så jeg kjenner meg igjen.
Det er så guffent! Husker når jeg var yngre turte jeg ikke ta bussen alene på kvelden, foreldrene mine bor i ingenmannsland og veldig tvilsomme folk på den bussen. Da er det hvertfall ikke lenge igjen til du skal av :)

Ingen tvilsomme her, grei busstur. Bare kjedelig. Veldig kjedelig å dra for langt. Det gjorde jeg en gang i fjor. Bedre å ta buss sammen med en kollega.

Hadde en tendens til å sovne på toget når jeg pendlet ... Ikke veldig morro å våkne opp på gardemoen når man skal til sandvika

Det kan jeg tenke meg.

Jeg har også sovet på toget noen ganger. Det er ganske trygt når det går frem og tilbake mellom to stasjoner...

(Ps: Hjemme. Fra pc. Kom meg av bussen :) )

Det kan jeg tenke meg.

Jeg har også sovet på toget noen ganger. Det er ganske trygt når det går frem og tilbake mellom to stasjoner...

(Ps: Hjemme. Fra pc. Kom meg av bussen :) )
Deilig å endelig være hjemme! Hva er planene for resten av kvelden? Håper ikke det er tidlig opp i morgen for jobb igjen!

Jo, klart jeg skal på jobb i morgen, men da bare vanlig, full dag.

Så, vekking på 5.45. så jeg burde nok ikke sitte for lenge, nei. Vi står opp litt før seks, forsøker å ha vakset og kledd på to store og to små, og luftet en hund (dog stort sett bare i hagen) i tide til å sitte i bilen sånn rett over sju, ha ungene i bhg i tide til å være tilbake på hoivedveien før fergekøa som kjører av ferga 07:25, og er ved bhg sånn rett før halv. Siden jeg ikke jobber overtid i morgen dropper jeg mannen av på jobb før jeg kjører til min jobb, logger da helst inn litt før åtte, Jobber til 16, henter unger på vei hjem (normalt sett er mannen med, men i morgen skal han jobbe lenge for en gangs skyld) og hjem for å lage middag. Ungene i seng sånn i 19-20 tiden (altså, kveldsmat, stelling og legging fra noe etter 19, så de sover før 20, og så har jeg kvelden for meg selv i et par timer før senga...

Jahh.... gleder meg til helga. Overtid torsdag, vanlig dag fredag, og så er det helg.

Heldigvis ikke lenge igjen av overtidsperioden, jeg HÅPER det bare er ut neste uke, kanskje en eller to dager uka etterpå (men 17.2 har jeg en fridag etter planen, planleggingsdag i bhg...)

Godt du kom deg trygt av :)

Godt å være hjemme i alle fall.

Nå må jeg bare lure på om jeg SKAL spise kveldsmat liekvel, slik jeg nettopp sa til mannen at jeg ikke skulle, for når jeg først kjenner etter, så hadde det jo vært godt...

Uff overtid høres ikke noe gæy ut! Blæ. Men deilig med vanlig dag i morgen da (selv om den starter tidlig).
Så får du vertfall hele ettermiddagen/kvelden med barna :-D Jeg gleder meg til helg jeg. Og forhåpentligvis er jeg dpo.

Overtid er ikke så gøy nei.

Men det gir litt ekstra penger da. Og en del timer som kan avspasseres.

Også er det jo en begrenset periode, og en del av livet når man jobber med regnskap, og tross alt mindre enn det kunne vært.

Skal straks legge meg jeg.

Har lokalisert gule klær til begge ungene. Godt, så slippe vi å handle, har dere noen anelse om hvor vanskelig det er å finne GULE klær i februar? Eldste har ei t-skjorte i str 7 år, det eneste gule barneplagget mannen fant på denne tiden i fjor (da var han 4, så han har den noen år) Yngste kjøpte vi heldigvis en gul kjole til i sommer...

Ja, nå i år er et moderert til "gule, orange eller røde" da på hennes avdeling, men på fredag er det nemlilg SOLFEST. Og da kler alle ungene seg i gult.

Nå har jeg spist kveldsmat, og er klar for kvelden egentlig. Trøtt og sliten.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp