**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Uff. Du er flink. Noe av det verste jeg viste om når jeg jobbet på gamlehjem, var å jobbe på dag etter at man har jobbet kveld. Følte meg aldri utvilt.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg hater det selv.. Bare gleder meg til jeg blir gravid, da er jeg såå ferdig med det stedet :)

Hei :) jeg er ny her på forumet, sniker rundt og leser her inne;) så fant ut kanskje jeg skulle hilse på :) jeg er 25 år og sambo 27 år, i desember 2013 slutta jeg på p-pillen :) Har et håp om å bli gravid i løpet av 2014 :)

Hei :) jeg er ny her på forumet, sniker rundt og leser her inne;) så fant ut kanskje jeg skulle hilse på :) jeg er 25 år og sambo 27 år, i desember 2013 slutta jeg på p-pillen :) Har et håp om å bli gravid i løpet av 2014 :)
Velkommen hit og lykke til!

Jeg selv er 22, mannen er 28. Har vært prøver i 8 mnd.

Nå er jeg tilbake fra jentetur. Tror ikke eggløsning har vært enda. Har litt fruktbart utflod i dag og igår. Ikke noe særlig eggløsningssmerter som jeg pleier. Spent på tempen imorgen.. eggløsningstest og spent på hvor lang lutealfasen blir denne pp uten pergo. Nå skal jeg hive innpå med grapefruktjuice og solvipect og begynne smøringa me mothers care ;-) Og humpe i vei ikveld. Det bør mannen orke selv om han var ute på fest igår og er ganske redusert idag (sinna). Alkohol ødelegger vel svømmeevnen på sædcellene?? :-P

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hei :) Sniker meg inn hit jeg :) Noen og 30-år gammel jente og mamma til 2 skjønne små. Vi "prøver" nå på en minstebrøster :D
Hatt litt kluss med syklus denne mnd.. TR 17. januar og en ny runde 25. januar :S Aner da ikke når El er/har vært, men kjennes ut som om den er her/på vei i disse dager, så håper syklus etter 17. januar er korrekt.

....dagene går såååååååå sent.... :P

Dette hørtes veldig lovende ut! Denne gangen vil det sikkert klaffe. Kos dere!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Gjett hvem som har klart å forstue foten første dag etter TR er ferdig

Huff da, god bedring!

Så dumt!! God bedring til deg<3

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Takk jenter :) Dere er søte :) Men det skal ikke stoppe meg altså, blir bare ikke så mye akrobatikk :p

Takk jenter :) Dere er søte :) Men det skal ikke stoppe meg altså, blir bare ikke så mye akrobatikk :p
Hihihi!! Du får bare ligge der med beine i været, så får han gjøre jobben ;-)

Hehehe spørs nok det :p har dere hatt en fin helg? :)

Jeg har hatt en kjempe fin helg på storby shopping med gode venninner :-D Handlet en del tøy til meg selv, og en del babytøy til venner som venter baby. Vi har vært på Cafe, vært ute å spist deilig mat og hatt noen cokctails på byen. Veldig fin helg. Så nå er jeg sliten, og merker det skal bli hardt med mandag i morgen. Men godt å være hjemme hos mannen igjen ! Hva har dere gjort for noe gøy?

Jeg har hatt en kjempe fin helg på storby shopping med gode venninner :-D Handlet en del tøy til meg selv, og en del babytøy til venner som venter baby. Vi har vært på Cafe, vært ute å spist deilig mat og hatt noen cokctails på byen. Veldig fin helg. Så nå er jeg sliten, og merker det skal bli hardt med mandag i morgen. Men godt å være hjemme hos mannen igjen ! Hva har dere gjort for noe gøy?
Det hørtes utrolig deilig ut! :) Her har det kun vært jobbing!

Jeg er ikke sikker hvorfor, men enkelte dager kjenner jeg trangen for en baby er såååå stor, og det er så vanskelig. Man får mange rare tanker og følelser. Blir så utrolig lei og deprimert. Mens andre dager er det mer som: jaja, vi tar det som kommer. Uff, idag er en de vanskelig dagene hvor jeg har VIRKELIG LYST… baaaaaah.. (Sorry, få det ut) Noe andre som føler slik?

Jeg er ikke sikker hvorfor, men enkelte dager kjenner jeg trangen for en baby er såååå stor, og det er så vanskelig. Man får mange rare tanker og følelser. Blir så utrolig lei og deprimert. Mens andre dager er det mer som: jaja, vi tar det som kommer. Uff, idag er en de vanskelig dagene hvor jeg har VIRKELIG LYST… baaaaaah.. (Sorry, få det ut) Noe andre som føler slik?

Vet akkurat hvordan du har det! Jeg hadde en så dårlig dag i går pga det med foten og da kom det med at jeg ikke er gravid opp i hodet mi og jeg bare gråt og gråt. Noen ganger føles det bare ut som hele verden er imot oss. Jeg har kun en venninne igjen som ikke har barn eller gravid. Jeg vil bare så gjerne bli gravid og få den lille babyen vår så fort som mulig :love7 Så tro meg, du er ikke alene :( Men det er så godt at man kan ha et sånt forum å få ut tanker og vite at man ikke er alene :)

Jeg vet akkurat hvordan det føles, Coco!
Hos meg går det litt sånn at jeg har fryktelig troen annenhver mnd, mens de andre mnd "vet" jeg at TR kommer til å komme, og stresser ikke noe med det.

Denne mnd vet jeg at jeg kommer til å bli skuffet når TR kommer :(

Håper vi alle har hatt vår siste TR på en god stund og at vi havner i November gruppa sammen :) Men kjenner selv at denne mnd vil jeg virkelig at det skal klaffe, men vil ikke stresse med det heller...

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp